ویسی با دسته گل از اصفهان رفت/ ادامه تیره‌روزی‌ آبی‌ و درخشش جَمی‌

در شبی که ذوب‌آهن استقلال خوزستان را ۶ تایی کرد، استقلال تهران هم مغلوب تیم شگفتی‌ساز پارس جنوبی شد تا آبی‌های اهواز و تهران ناکامی توأمان را تجربه کرده باشند.

به گزارش ایمنا، دومین روز از رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر از مشهد آغاز شد جایی که پدیده با حساب سه بر صفر میهمانش، سایپا را شکست داد تا پس از برد پُرگل هفته دوم برابر سپاهان یک پیروزی قاطع خانگی دیگر را تجربه کرده باشد.

در ادامه، تراکتورسازی و سیاه‌جامگان با گل‌هایی که در دقایق پایانی بازی به یکدیگر زدند به تساوی برابر هم قناعت کرد. تیم تبریزی در واپسین دقایق وقت‌های اضافه از شکست خانگی گریخت تا روز خوب فوتبال مشهد تکمیل نشود.

ذوب‌آهن در پُرگل‌ترین و یکطرفه‌ترین بازی هفته استقلال خوزستان را با نتیجه عجیب ۶ بر صفر در ورزشگاه فولادشهر در هم کوبید تا عبدالله ویسی در اولین بازگشت به اصفهان پس از جدایی از سپاهان شب بسیار تلخی را پشت سر گذاشته باشد.

در آخرین مسابقه امشب هم پارس جنوبی استقلال تهران را در ورزشگاه تختی جم برد تا همزمان با تداوم شگفتی‌سازی میزبان، تیره‌روزی میهمان هم ادامه یافته باشد. شاگردان مهدی تارتار در حالی برابر حریف پُرطرفدارشان به برتری رسیدند که دقایق پایانی مسابقه را ۱۰ نفره بازی کردند.

نتایج دیدارهای روز دوم از هفته ششم لیگ برتر به شرح زیر است:

پدیده مشهد ۳ - سایپا تهران صفر

گل‌ها: محمد قاضی (۴۴) از روی نقطه پنالتی، حسین مهربان (۶۱) و معین عباسیان (۶۶)

تراکتورسازی تبریز یک - سیاه‌جامگان مشهد یک

گل‌ها: فرزاد حاتمی (۲+۹۰) برای تراکتورسازی؛ میرهانی هاشمی (۸۵) برای سیاه‌جامگان

ذوب‌آهن اصفهان ۶ - استقلال خوزستان صفر

گل‌ها: مرتضی تبریزی (۱۳، ۴۶، ۶۵ و ۳+۹۰) و سیدمحمدرضا حسینی (۳۰ و ۷۰)

پارس جنوبی جم ۲ - استقلال تهران صفر

گل: علی دشتی (۳۸) و فرشاد سالاروند (۸+۹۰) از روی نقطه پنالتی

کد خبر 319321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.