«کله پوک ها» را در هنرستان هنرهای زیبا ببینید

فاز دوم اجرای نمایش «کله پوک ها» به نویسندگی نیل سایمون و کارگردانی مجید کاشی فروشان از ۲۲ شهریور ماه در هنرستان هنرهای زیبای پسران آغاز می شود.

به گزارش ایمنا، نمایش «کله پوک ها» که فاز اول اجرای خود را از ۳۱ تا ۱۳ شهریور ماه در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان آغاز کرده بود به دلیل استقبال مخاطبان اکنون فاز دوم اجرای خود را در هنرستان هنرهای زیبا آغاز می کند.

این نمایشنامه، یکی از آثار شاخص نیل سایمون، نویسندۀ آمریکایی، در حوزۀ طنز اجتماعی ست. ماجرا در روستایی دورافتاده در اوکراین روسیه به نام کولینچیکف می گذرد. لئون، معلمی ست که به این دهکده وارد می شود و متوجه می شود اهالی دهکده همگی دچار نفرین کله پوکی شده اند. او عاشق دختری از اهالی دهکده می شود و سعی می کند این نفرین را باطل کند و در ادامه با مشکلاتی روبرو می شود که دیدنی است.

در این نمایش بازیگرانی چون استاد صدرالدین حجازی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، حسن محمدی، رادنوش مقدم، شهاب غزالی، هادی مسعودی، لیلا قربانی، هاله رنجبر، کیانوش صالحی، شکیلا نصری نژاد و دانیال عطریان ایفای نقش می کنند و هادی مسعودی برای انتخاب بازیگران و به عنوان برنامه ریز، نگار داستان پور به عنوان دستیار کارگردان، مرضیه ملکوتی به عنوان منشی صحنه، هومن همامی به عنوان آهنگساز، کیانوش صالحی به عنوان طراح و نوازندۀ صحنه، مهراب شاپورزاده به عنوان طراح گریم، فائزه کاظمی به عنوان طراح لباس، امینه الیاسی به عنوان طراح پوستر و بروشور و احمد سلطان آبادی به عنوان تهیه کننده فعالیت دارند.

علاقمندان برای دیدن این کمدی دیدنی می توانند از ۲۲ تا ۲۹ شهریور ماه هر شب رأس ساعت ۲۰:۳۰ به سالن آمفی تئاتر هنرستان هنرهای زیبا واقع در میدان انقلاب، خیابان مطهری مراجعه کنند. /

کد خبر 319060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.