روزهای سخت رسول از راه رسید

هافبک سپاهان پس از مخالفت باشگاه اصفهانی با جدایی‌اش از جمع طلایی‌پوشان کار سختی برای پس گرفتن جای خود در ترکیب اصلی دارد.

به گزارش ایمنا، با توجه به غیبت چندجلسه‌ای رسول نویدکیا در تمرینات سپاهان، قرار نگرفتن نام این بازیکن در ترکیب دیدار با صنعت نفت از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اتفاق عجیبی نبود. سپاهان در غیاب نویدکیا قافیه را به میهمان آبادانی باخت.

وداع تلخ و زودهنگام سپاهان از جام حذفی هم اما احتمالاً باعث نخواهد شد که این هافبک ۳۳ ساله بتواند خیلی زود جایگاهش را در ترکیب اصلی پس بگیرد زیرا تقریباً همزمان با کنار رفتن طلایی‌پوشان از این رقابت‌ها فعل و انفعال مهم دیگری هم رخ داده و آن بازگشت علی کریمی به تیم اصفهانی است.

نویدکیا و کریمی هر ۲ هافبک میانی هستند و هرچند اولی نسبت به دومی خصوصیات هجومی‌تری دارد اما آنها را می‌توان تقریباً هم‌پُست تلقی کرد.

با این اوصاف، رسول پس از آنکه به خواسته‌اش مبنی بر جدایی از سپاهان تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نرسید اکنون یک رقیب جدید هم پیش روی خود می‌بیند؛ رقیب جوانی که کاندیدای بازی در ترکیب اصلی تیم ملی است و سودای رفتن به جام جهانی را در سر دارد.

کد خبر 318936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.