قایقران اصفهانی راهی کمپ توسعه فدراسیون جهانی شد

مادر و دختر اصفهانی به کمپ توسعه و گسترش قایقرانی بانوان دعوت شدند.

به گزارش ایمنا، همزمان با برگزاری مسابقات قایقرانی اسلالوم قهرمانی جهان، ۲ کمپ توسعه و گسترش قایقرانی بانوان و طرح نخبه‌گزینی نوجوانان زیر نظر فدراسیون جهانی قایقرانی به میزبانی شهر «پو» فرانسه برگزار می‌شود.

به همین منظور رکسانا رازقیان قایقران اصفهانی به همراه مادرش کتایون اشرف سرمربی تیم ملی اسلالوم کشورمان برای حضور در کمپ توسعه و گسترش قایقرانی بانوان راهی فرانسه شدند.

کمپ توسعه و گسترش قایقرانی برای زنان با هدف افزایش توانایی‌های آنها به کمک ورزش برپا می‌شود که تاکنون در کشورهای مختلف از جمله تایلند، ترکیه، نپال، توگو، ایران، مراکش، کلمبیا و فرانسه برگزار شده است.

رازقیان دارنده ۲ مدال در دو رشته انفرادی کانو و کایاک بزرگسالان قهرمانی آسیا است. کتایون اشرف نیز در سال ۹۴ و به دلیل همکاری در برپایی کمپ‌های قایقرانی توسعه و ترویج قایقرانی برای بانوان موفق به دریافت جایزه پاروی طلایی آکادمی جهانی قایقرانی شد.

گفتنی است، امیر رضانژاد دارنده مدال برنز تیمی مسابقات قهرمانی آسیا نیز از سوی فدراسیون جهانی به کمپ طرح نخبه‌گزینی اسلالوم دعوت شده است.

نمایندگان کشورمان پس از حضور در این کمپ در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کنند. مسابقات قهرمانی جهان اسلالوم در بخش آبهای آرام و اکستریم اسلالوم با حضور بیش از ۵۰ کشور در فرانسه برگزار خواهد شد.

کد خبر 318824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.