کلانتری: رشادت بازیکنان فجر مانع گلزنی ذوب‌آهن شد/ تیم خوب امکانات خوب می‌خواهد

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: ذوب‌آهن چند موقعیت خوب داشت و رشادت بازیکنان و دروازه‌بان ما باعث شد که به گل نرسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر کلانتری پس از برتری تیمش مقابل ذوب‌آهن و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در نشست خبری اظهار کرد: بازی جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد.  قبل از اینکه ۱۰ نفره شویم روی بازی کنترل داشتیم اما توانایی این را نداشتیم که در تمام طول بازی به دروازه ذوب‌آهن حمله کنیم و این واقعیت فوتبال است.

وی افزود: ما بازی را کنترل می‌کردیم و می‌خواستیم از ضدحملات استفاده کنیم. بازی مقابل تیم خوبی مثل ذوب‌آهن با وجود ۱۰ نفره شدن کار سخت و دشواری است و از بازیکنانم بسیار ممنونم.

کلانتری ادامه داد: بعد از ۱۰ نفره شدن به دنبال این بودیم روی توپ‌های بلند هم کار کنیم. ذوب‌آهن چند موقعیت خوب داشت و رشادت بازیکنان و دروازه‌بان فجر باعث شد که به گل نرسند. این پیروزی را به بازیکنان و مردم شهرم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در مورد شرایط فوتبال شیراز گفت: هر کاری امکاناتی می‌خواهد. برق شیراز به دلیل مشکلات از لیگ برتر به رده‌های پایین‌تر رفت و پس از آن فجر هم از لیگ برتر جدا شد و به لیگ دسته یک رفت. این در حالی است که در دیگر شهرها مثل اصفهان، تبریز و اهواز امکانات مهیا است و برای داشتن یک تیم خوب همه امکانات استان باید در کنار هم جمع شوند.

وی بیان کرد: چند سال بود که فوتبال شیراز رشدی نداشت که به خاطر مشکلات سخت افزاری بود، اما در مدت اخیر شرایط تقریباً رو بهبود است و امیدواریم که بتوانیم آینده خوبی داشته باشیم.

کد خبر 318528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.