سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مسلمانان میانمار ؛فاجعه آمیز است

نطنز-امام جمعه بادرود گفت: سکوت مدعیان حقوق بشر در جنایات بی رحمانه کشتار مسلمانان میانمار ؛لکه ننگی بر پیشانی آنان خواهد بود

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود  با تبریک روز عید سعید غدیر و تبریک این روز بزرگ، اظهار کرد: همه مسلمانان باید خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ شاکر بوده و از خداوند بخواهند تا آن ها را از متمسکین به ولایت علی بن ابی طالب (ع) قرار دهد.

امام جمعه بادرود افزود: به فرموده امام صادق (ع) غذادادن به یک مومن در روز عیدغدیر ثواب اطعام صد هزار پیامبر، صدیق، شهدا و صلحا در حرم خداوند را دارد و این موضوع مهم لزوم شرکت در اطعام روز غدیر را بیش از پیش نمایان می سازد.

وی تاکید کرد: وظیفه مسلمانان در روز عید غدیر علاوه بر برپایی مراسم جشن، سرور، نماز و شکرگزاری از خداوند، پرداختن به باطن و کنه ماجرا نیز هست و این که چرا موضوع ولایت حضرت علی (ع) در آن زمان و البته تداوم آن در نظام جمهوری اسلامی مورد هجوم یزیدیان زمان قرار گرفته است را باید برای اقشار مختلف مردم واکاوی کرد.

خطیب جمعه بادرود گفت: آن چه بارها بر آن تاکید شده است موضوع ولایت در بحث غدیر خم است و از آن جا که بارها تمامی دشمنان در زمان حضرت امیر (ع) تا به امروز از همین مبحث ولایت خداوند و پیامبر بر روی زمین ضربه مهلکی خورده اند، تمامی امکانات دولت های کفر و حتی دولت های به ظاهر مسلمان را برای صدمه و نفی ولایت فقیه به کار گرفته اند.

وی با اشاره به جلسه بررسی مسائل و مشکلات بادرود با حضور نماینده در شهرداری بادرود، بیان کرد: تزریق مبلغ ۱۰ میلیاردی اختاص یافته به آستان مقدس امامزاده آقاعلی عباس (ع)، ارتقاء نمایندگی ها به ادارات مستقل، درج نام بادرود در مکاتبات نماینده و ارتقاء بخش به شهرستان از جمله مطالباتی بود که نماینده در جریان آن قرار گرفت و امیدواریم مورد توجه و پیگیری وی قرار بگیرد.

امام جمعه با بیان این که ماه شهریور همواره برای ملت بزرگ ایران یکی از ماه های پرخاطره است، افزود: ترور شهیدان رجایی و باهنر، کشتار جمعی از مردم به دست رژیم ستم شاهی، شهادت آیت الله قدوسی، شهادت آیت الله مدنی و آغاز جنگ تحمیلی از طرف رژیم بعث عراق از جمله حوادث تلخی هستند که در همه آن ها رد پای آمریکای جنایتکار مستقیم و غیر مستقیم مشهود است و هرگز از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به حوادث تلخ در میانمار و کشتار بی رحمانه مسلمانان توسط افراطیون بودایی و ارتش این کشور، ابراز کرد: سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در جهان مظلومیت این مسلمانان را بیش از پیش می کند و در این بین جمهوری اسلامی به عنوان تنها منادی حقوق انسان ها باید از تمام اهرم ها برای کمک به این مردم رنج کشیده استفاده کند.

حجت الاسلام قاسمی همچنین به دیدار اخیر جمعی از فرماندهان و مسئولاان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) اشاره و خاطر نشان کرد:  نامیدن این قرارگاه به عنوان خط مقدمِ دفاع از حیثیت و موجودیت کشور توسط معظم له خود حکایت از وظیفه اصلی و خطیر مسئولانِ این حوزه در دفاع از کیان جمهوری اسلامی دارد.

نمازگزاران جمعه بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه در بادرود با برپایی تظاهرات نسل کشی مسلمانان در میانمار را به شدت محکوم کردند

کد خبر 318500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.