کرانچار: نمی‌دانم در مورد بازی چه بگویم/ اخبار انصراف نفت روی بازیکنان تأثیری نداشت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: واقعاً نمی‌دانم در مورد شکست برابر نفت آبادان چه بگویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار پس از حذف سپاهان از گردونه جام حذفی با شکست یک بر صفر مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: واقعاً نمی‌دانم در مورد این مسابقه چه بگویم. در جریان بازی مسلط بودیم و شانس‌های زیادی ایجاد کردیم ولی موقعیت‌های ما به ثمر ننشست.

وی ادامه داد: از بازی‌سازی تیم راضی هستم ولی نباید موقعیت‌ها را از دست می‌دادیم. البته قطع شدن برق هم به نفع حریف بود و باعث شد زمان به نفع نفت سپری شود.

کرانچار افزود: می‌دانم که این باخت ممکن است شرایط ناخوشایندی در اطراف تیم ایجاد کند ولی از فردا تلاش می‌کنیم و باید با مهاجمان سپاهان بیشتر کار کنیم تا وضعیت گلزنی سپاهان بهبود پیدا کند. سه بازی سخت مقابل فولاد، پرسپولیس و نفت تهران پیش رو داریم و باید نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا که آیا اخبار متفاوت در مورد انصراف نفت از جام حذفی روی بازیکنان سپاهان از نظر روحی و روانی اثر گذاشته بود گفت: نه اینطور نبود. از همان ابتدای هفته به بازیکنان هشدار داده بودم و آنها را از نظر انگیزشی آماده کرده بودم و عملکردشان در درون زمین هم به صورتی بود که دیدید بازی خوبی انجام دادیم ولی باید فردا آنالیز کنیم و ببینیم که مشکل گل نزدن ما در چه چیز بوده است و به مهاجمان خود هشدار دهیم که در آینده این مشکل را نداشته باشیم.

کد خبر 318463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.