۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
میمه، غرق در نور جشن ولایت

همزمان با عید غدیر که یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان جشن بزرگ ولایت در بخش میمه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مرتضی اسفندی رییس شورای اسلامی میمه اظهار داشت: همانگونه که عید غدیر بزرگترین عید شیعیان است، بر آن شدیم تا با همکاری شهروندان شهر میمه، علاوه بر برگزاری جشن بزرگ ولایت، شروع برنامه های جشن نکوداشت میمه را نیز رقم بزنیم تا در ادامه بتوانیم این مراسم آیینی را، تحت عنوان برند «میمه» به ثبت برسانیم.
وی افزود: از برنامه های این روز بزرگ به مولودی خوانی، مسابقه و سرگرمی، اجرای زنده موسیقی سنتی توسط استاد علیرضا افتخاری، اجرای گروه دستان گویا اشاره کرد.

رییس شورای اسلامی میمه ادامه داد: تجلیل از بزرگان شهر، نخبه ها و تجلیل از مقام شامخ هنرمندانی مانند استاد عبدالوهاب شهیدی، استادامرالله احمدجو و آقای حامد زمانی نیز بخش دیگری از جشن ولایت خواهد بود.
رییس شورای اسلامی شهر میمه با اشاره به اینکه این مراسم با هماهنگی بخشداری، شوراهای شهر و روستا، شهرداری ها و دهیاری های بخش میمه برگزار می شود، گفت: برگزاری این جشن علاوه بر آشنایی با بخش میمه، برای بازدید کنندگان می توانند از محصولات و صنایع دستی این بخش وسیع، در غرفه هایی که پیش بینی شده نیز استفاده نمایند.
وی افزود : این برنامه از ساعت 18 روز جمعه 17 شهریور ماه در ورزشگاه شهید ایراندوست شهر میمه، برگزار می شود و در این روز بازسازی و بازخوانی واقعه غدیر، با حضور گروه 120 نفری و همایش پیاده روی خانوادگی برگزار خواهد شد./

کد خبر 318268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.