صرف فالوده شیرازی در فولادشهر

ذوب‌آهن که فصل پیش نوار قهرمانی‌های متوالی‌اش در جام حذفی پاره شد از آخر هفته مأموریت دشوار خود را برای رسیدن مجدد به قله پایانی این مسابقات آغاز می‌کند.

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه جمعه در اولین مسابقه خود در جام حذفی به مصاف فجر سپاسی شیراز می‌رود.

سبزپوشان اصفهانی فصل گذشته نتوانستند از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کنند. آنها که در ۲ دوره پیاپی این مسابقات در فصل‌های ۹۴-۹۳ و ۹۵-۹۴ جام قهرمانی را از آن خود کرده بودند پارسال در نیمه‌نهایی قافیه را به تراکتورسازی باختند و از سومین صعود متوالی به فینال بازماندند. آن شکست خانگی برای ذوب‌آهن نه تنها به قیمت از دست رفتن یک جام قهرمانی که به بهای دوری تیم اصفهانی از آسیا تمام شد تا سبزپوشان نتوانند برای سومین دوره پشت سر هم به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان حاضر باشند.

ذوبی‌ها برای بازگشت به آسیا و افزودن به ویترین افتخارات خود حساب ویژه‌ای روی جام حذفی باز کرده‌اند به خصوص که آنها شروع ایده‌آلی در لیگ هفدهم نداشته‌اند و با سپری شدن یک‌ششم از مسابقات فعلاً در میانه‌های جدول جای خوش کرده‌اند و تا اطلاع ثانوی مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر به حساب نمی‌آیند.

بازی خانگی برابر حریفی لیگ یکی دست‌کم روی کاغذ شروعی مناسب برای آغاز راهی است که شاگردان امیر قلعه‌نویی امیدوارند در پایان به فتح جام قهرمانی منتهی شود. سرمربی حال حاضر ذوب‌آهن همان کسی است که فصل پیش با هدایت تراکتورسازی موجبات حذف تیم اصفهانی در ورزشگاه فولادشهر و ناکامی‌اش در دفاع از عنوان قهرمانی را فراهم آورد هرچند که تیم تبریزی هم در فینال از پس نفت تهران برنیامد.

از آنجا که فجر سپاسی در چهار دوره اخیر لیگ برتر حضور نداشته است از آخرین رویارویی این تیم با ذوب‌آهن زمان نسبتاً زیادی می‌گذرد. جالب آنکه در آخرین مصاف ۲ تیم این فجر بود که ذوب‌آهن را در معرض سقوط به لیگ یک قرار داد. در آن مسابقه که بیست‌وهفتم بهمن ۹۲ از هفته بیست‌وهفتم لیگ سیزدهم در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد فجر با یک گل ذوب‌آهن را برد و میزبان اصفهانی را به رده ماقبل آخر جدول فرستاد هرچند که سه هفته بعد این نماینده شیراز بود که با سطح اول فوتبال ایران خداحافظی نمود.

باید دید سه سال و ۶ ماه و ۲۱ روز پس از آخرین رویارویی ذوب‌آهن و فجر این بار چه نتیجه‌ای در تقابل آنها با یکدیگر در ورزشگاه فولادشهر رقم خواهد خورد.

ترکیب احتمالی ۲ تیم:

ذوب‌آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهران درخشان‌مهر، گئورگی ولژیانی، مهدی مهدی‌پور، سیدمحمدرضا حسینی، ربیع عطایا، احسان پهلوان و مرتضی تبریزی

فجر سپاسی: میلاد احمدیان، سیدجلال عبدی، سعید قائدی‌فر، حامد حیدری، سیدمحمد حسینی، میلاد امیری، شاهین مجیدی، امین مشایخ، میلاد صفایی، مهدی دغاغله و محمدمهدی نظری

کد خبر 318210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.