مراسم هفته پارالمپیک با مشارکت ۴۰ هزار نفر برگزار می‌شود

دبیر ستاد بزرگداشت روز و هفته پارالمپیک از برگزاری این مراسم با مشارکت ۴۰ هزار نفر در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، دومین نشست ستاد مراسم روز و هفته پارالمپیک صبح امروز با حضور نمایندگان فدراسیون‌های نابینایان، کم‌بینایان و جانبازان و معلولین، سازمان آموزش و پرورش استثنایی، بنیاد شهید، فدراسیون ورزش‌های کارگری و نمایندگان کمیته ملی پارالمپیک در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد.
حسین شهریاری دبیر ستاد بزرگداشت روز و هفته پارالمپیک گفت: دهمین دوره مراسم بزرگداشت روز و هفته پارالمپیک در سال ۹۶ با مشارکت ۴۰ هزار نفر در سراسر کشور برپا می‌شود. تا کنون برای شرکت در مراسم بیش از ۵۲ هزار نفر در استانهای کشور اعلام آمادگی کرده‌اند و امیدواریم برنامه‌های روز و هفته پارالمپیک و توسعه جنبش پارالمپیک را با افزایش کیفیت و کمیت نسبت به ادوار گذشته برگزار کنیم.
وی با تاکید بر برگزاری مراسم سال جاری حول محور توسعه ورزش همگانی و آموزش در سراسر کشور افزود: در مراسم امسال ۲۵ وزارتخانه، سازمان و نهاد مشارکت فعال خواهند داشت. در برنامه‌های سال جاری با نگاهی ویژه برپایی کارگاه‌های آموزش جنبش پارالمپیک را در مدارس آموزش و پرورش استثنایی در سراسر کشور خواهیم داشت و نیروهای انسانی در استانهای کشور از سوی ستاد در اختیار مدارس قرار خواهند گرفت.
در ادامه نشست امروز نمایندگان عضو ستاد به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
لازم به ذکر است دهمین مراسم بزرگداشت روز و هفته پارالمپیک از ۲۲ تا ۲۸ مهرماه در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 318192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.