روزانه بیش از یکهزار تماس تلفنی با سامانه 125 برقرار می شود

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: روزانه بیش از هزار تماس تلفنی با این سازمان برقرار می شود که با وجود فرهنگ سازی صورت گرفته نسبت به قبل کمتر شاهد مزاحمت های تلفنی هستیم.

محمد شریعتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در طول یک ماه گذشته ۹ هزار و ۸۶۷ دقیقه مکالمه تلفنی در قالب ۳۲ هزار ۹۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ صورت گرفته است که این آمار به طور متوسط شامل بیش از هزار تماس تلفنی در روز می شود.

وی ادامه داد: درصد بالای این تماس های تلفنی به منظور اطلاع رسانی یک حریق یا حادثه، دریافت مشاوره های ایمنی از کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان و بخش کمی از آن شامل مزاحمت های تلفنی است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان عنوان کرد: با نصب سامانه ردیاب تماس تلفنی در این سازمان، نشانی تمامی تماس ها مشخص است، از طرفی با فرهنگ سازی صورت گرفته از سوی شهرداری اصفهان مزاحمت های تلفنی به شدت کاهش یافته البته حتی یک مزاحمت تلفنی نیز زیاد است و می تواند امداد رسانی به حادثه دیدگان را دچار وقفه کند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به عنوان یک نهاد امدادی همواره در ارائه خدمات به شهروندان پیشگام بوده و بر همین اساس تلاش می کند تا با ایجاد زیرساخت های لازم در این خصوص رضایت خاطر شهروندان را فراهم آورد.  

کد خبر 318160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.