کابل های فشار قوی شهر نطنز تعویض می شوند

نطنز- مدیر امور برق نطنز گفت: بزودی عملیات روشنایی کمربندی گنبدباز آغاز و با تأمین اعتبار کابل های فشار قوی بعضی از نقاط شهری نیز تعویض خواهند شد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، اعضای شورای اسلامی شهر نطنز در دوره پنجم در جلسه ای با مدیر امور برق شهرستان نطنز در محل شورای شهر، برخی از مشکلات برق شهری نطنز را بررسی کردند.

محمد آقامرادی در این جلسه با اشاره به اینکه درختان و فضای سبز باغشهر تاریخی نطنز یکی از سرمایه های ملی و گردشگری محسوب می شوند، اظهار کرد: قطع شاخه های سبز درختانی که کابل های فشار قوی از روی آنها عبور کرده باعث از بین رفتن فضای سبز و برهم خوردن منظر شهری می شود.

رئیس شورای شهر نطنز با اشاره به یکی از مهم ترین مشکلات شهر نطنز، افزود: اداره برق هر ساله شاخه های جوان درختان در خیابان های سرشک و مزرعه خطیر، بلوار شهید مصطفی خمینی و برخی از نقاط را برای آزاد سازی سیم های برق قطع و از رشد درختان جلوگیری می کند.

وی تصریح کرد: اگر اداره برق نسبت به تعویض این سیم ها و کابلی شدن آن اقدام کند دیگر شاهد قطع شاخه های درختان و جلوگیری از عدم رشد آن ها نخواهیم بود

مرادی اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات شهر نطنز عدم روشنایی کمربندی گنبدباز از مسکن مهر به سمت سرابان است که با دسترسی آسان این نقاط شلوغ و پرتردد توسط کمربندی گنبدباز و فراز و نشیب جاده و در نهایت دید کم رانندگان در شب، نیاز به روشنایی در این محدوده، امری مهم محسوب می شود.

مدیر امور برق شهرستان نطنز ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر برای پیگیری و به نتیجه رساندن مشکلات برق برخی از نقاط شهر، با رفع موضوعات مطرح شده موافقت کرد و گفت: با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری نطنز عملیات روشنایی کمربندی گنبدباز آغاز و در صورت تأمین اعتبار کابل های فشار قوی در بعضی از نقاط شهری نیز تعویض خواهند شد.

قاسمعلی ناظری با اشاره به احداث شبکه روشنایی ورودی نطنز از مزرعه خطیر و برق‌رسانی به امامزاده رقیه خاتون (س) و دیگر طرح های اجرا شده در هفته دولت در نطنز، افزود: مجموعه مدیریت امور برق شهرستان تمام تلاش های خود را برای رفع کمبودها و کاستی ها در حوزه برق برای این شهر به کار خواهد بست.

کد خبر 318119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.