برپایی جشن دهه ولایت در بقاع متبرکه استان اصفهان

همزمان با برگزاری دهه ولایت و عید سعید غدیرخم، ویژه برنامه های مختلفی در بقاع متبرکه استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، جزئیات برگزاری این برنامه ها بدین شرح است:

فلاورجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: همزمان با دهه ولایت و در راستای اجرای طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی حرم مطهر ۵ امامزاده جلیل القدر شهرستان فلاورجان ویژه برنامه هایی را اجرا می کنند.

احمد آزادگی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده همزمان با دهه ولایت کلیه بقاع متبرکه آذین بندی می شوند و در راستای اجرای طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی نیز حرم مطهر ۵ امامزاده جلیل القدر شهرستان فلاورجان ویژه برنامه هایی را جهت پذیرایی از زائران و مجاوران این اماکن متبرکه اجرا می کنند.

وی افزود: اجرای مراسم خطبه خوانی غدیرخم، اجرای عقد اخوت، قرائت میثاق نامه، برپایی نمایشگاه غدیرخم، برپایی خیمه های معرفت،توزیع بسته های فرهنگی بین زائران و مجاوران بقاع متبرکه و همچنین حضور مستبصرین در جوار حرم مطهر امامزادگان از جمله برنامه هایی هستند که در این ایام پرفضیلت اجرا می شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان ادامه داد: این برنامه ها از ۹ شهریور الی ۱۸ شهریور ماه با همکاری ستاد غدیر خم شهرستان فلاورجان در جوار بقاع متبرکه شاخص شهرستان اجرا می شوند.

نطنز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده با همکاری و مشارکت اعضای هیئت امنا و مدیر مرکز فرهنگی و قرآنی امامزاده احمد(ع) نطنز ویژه برنامه از غدیر تا محرم با بچه ها ویژه کودکان در جوار حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری افزود: این برنامه شامل مسابقه نقاشی، داستان نویسی و برنامه های فرهنگی متنوع دیگر است که از روز عید غدیر خم همه روزه تا آغاز مهر ماه و تا آغاز ماه محرم با هدف و رویکرد آشنایی این طیف از گروه سنی با واقعه غدیر و همچنین آشنایی با ولایت فقیه در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برگزار می شود که همه روزه نیز به تعدادی از آثار شرکت کنندگان در این طرح جوایزی اهدا می شود.

۱۵ امامزاده ناحیه یک اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان نیز گفت: همزمان با دهه ولایت و در جهت اجرای طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی ویژه برنامه هایی در جوار حرم مطهر ۱۵ امامزاده جلیل القدر ناحیه یک شهرستان اصفهان اجرا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیل پور اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده و با همکاری و مشارکت اعضای هیئت امنا و همچنین مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی امامزادگان عظیم الشان ناحیه شهرستان اصفهان همزمان با دهه ولایت و در جهت اجرای طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی ویژه برنامه هایی در جوار حرم مطهر ۱۵ امامزاده جلیل القدر ناحیه یک شهرستان اصفهان اجرا می شود.

وی افزود: این برنامه ها شامل برگزاری جشن میلاد باسعادت امام هادی(ع)، تکریم خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین خانواده های شهدای مدافع حرم به همراه تجلیل از سادات معزز، برپایی همایش های بانوان ولایی، برپایی خیمه های معرفت، برپایی کاروان های شادی به مناسبت عید سعید غدیرخم و همچنین اجرای جشن های عید غدیر خم و برپایی ایستگاه های صلواتی هستند که در این ایام در جوار بقاع متبرکه شاخص ناحیه یک اصفهان اجرا می شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان ادامه داد: این برنامه ها از تاریخ ۹ شهریور ماه لغایت ۱۸ شهریور با همکاری و مشارکت ۱۵ مبلغ بومی در جوار حرم مطهر امامزادگان اصفهان اجرا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور خاطرنشان کرد: همچنین در روز پنجشنبه ۹ شهریور ماه نیز حرم مطهر ۱۵ امامزاده واجب التکریم ناحیه یک اصفهان با برپایی مراسم روز عرفه و قرائت دعای پرفضیلت عرفه میزبان هزاران نفر از عاشقان اهل بیت(ع) بودند که این مراسم نیز با حضور و مشارکت مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و همچنین سخنرانان مطرح استانی و کشوری در جوار این اماکن متبرکه برگزار شد./

کد خبر 317854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.