۱۲ مجروح بر اثر واژگونی ۲ خودروی پراید طی ۲۴ ساعته گذشته

مدیر اورژانس اصفهان گفت: در اثر واژگونی دو دستگاه خودروی پراید در دامنه به سمت اصفهان و کمربندی بویین میاندشت ۱۲ نفر مجروح شدند.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار جامعه ایمنا درباره جزئیات این دو تصادف اظهار کرد: در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در دامنه به سمت اصفهان و یک خودروی پراید در کمربندی بویین میاندشت ۱۲ نفر مجروح شدند.

وی تاکید کرد: واژگونی پراید در دامنه به سمت اصفهان ساعت ۱۷:۵۸ روز گذشته اتفاق افتاد و به اورژانس ۱۱۵ اعلام گزارش شد.

مدیر اورژانس اصفهان اضافه کرد: در پی اعلام گزارش این حادثه رانندگی، یک واحد امدادی از اورژانس و یک واحد از هلال احمر به محل تصادف اعزام شدند.

به گفته راستین، نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ و نیروهای اندادی جمعیت هلال احمر بعد از حضور در محل سانحه رانندگی با مصدومیت ۵ سرنشین روبه رو شدند.

وی افزود: مجروحان این تصادف ۲ مرد، ۲ زن و ۱ نوجوان بودند که بعد دریافت خدمات درمانی سرپایی در صحنه تصادف به بیمارستان شهید رجایی انتقال پیدا کردند.

همچنین مدیر اورژانس اصفهان از وقوع تصادف دیگری در عصر روز گذشته در کمربندی بویین میاندشت خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۸:۲۶ دقیقه روز گذشته در کمربندی بویین میاندشت رخ داد و در اثر تصادف این خودروی پراید- ۱۹۰ تعداد ۷ سرنشین مجروح شدند.

راستین بیان کرد: مصدومان این تصادف ۳ مرد، ۲ زن، ۱ نوجوان و ۱ کودک بودند که بعد از اقدامات درمانی اولیه اورژانس و هلال احمر به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

لازم به یادآوری است پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان بویین و میاندشت در سال ۹۵ به ۷۲۶ ماموریت شامل ۳۰۵ حادثه رانندگی و ۴۲۱ حادثه غیررانندگی اعزام شدند که از مجموع این ماموریت‌ها ۱۸۵ مورد شهری و ۵۴۱ مورد جاده‌ای بوده است و فوریت‌های پزشکی بویین و میاندشت با برخورداری از یک پایگاه، یک اتاق فرمان به صورت مشترک با داران و ۷ نفر پرسنل در حال ارایه خدمات است.

گفتنی است دامنه یکی از شهرهای استان اصفهان است و در میان کوه‌های دالان کوه است در ۱۲۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 317696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.