توطئه شکل گیری «اسرائیل دوم» شکست خورد

کاشان - امام جمعه موقت کاشان، با اشاره به روند نابودی داعش، نتیجه آن را شکست خورد توطئه آمریکا در ایجاد اسرائل دوم در کنار ایران اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های نماز عید سعید قربان در مصلی بقیه الله الاعظم (عج) این شهرستان با تبریک این عید بزرگ مسلمانان اظهار کرد: این عید، جشن عبودیت و بندگی خداست چراکه بندگی خدا بالاترین مرتبه، بهترین موفقیت و بزرگ ترین افتخار برای انسان محسوب می شود.
وی، با بیان اینکه در عرصه عبودیت ملاک اطاعت از خداست گفت: عبد بودن تنها در ادای نماز خلاصه نمی شود بلکه منظور عبادت خالصانه، بندگی بی چون و چرا و مخالفت با موانع عبودیت است.
امام جمعه موقت کاشان، در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری، تأکید معظم له را برای عملیاتی شدن سیره شهیدان رجایی و باهنر یادآور شد و افزود: این شهیدان با وجود دوران مسئولیت کوتاه اما دارای خصوصیاتی بودند که همیشه آنان را در تاریخ ملت ایران ماندگار می سازد.
اسلامی تبار اضافه کرد: مکتبی و انقلابی بودن، داشتن روحیه جهادی، دلسوزی برای مردم، شجاع، پیروی از ولایت مطلقه فقیه، ساده زیستی، شیفته خدمت به جای تشنه قدرت بودن برخی از ویژگی های این دو شهید به شمار می آید.
وی همچنین با اشاره به اینکه بساط داعش در حال جمع شدن است بیان کرد: توطئه آمریکا و صهیونیزم در حال نابودی و شکست کامل است که به شکست های قبلی آمریکا در منطقه اضافه شد.
امام جمعه موقت کاشان با یادآوری توطئه های پیشین آمریکا در منطقه نظیر تجاوز به افغانستان و عراق گفت: این بار توطئه آنها این بود که برای رژیم صهیونیستی با پرورش داعش و به جان هم انداختن مسلمانان، حاشیه امنی به وجود آورند و در کنار جمهوری اسلامی اسرائیل دوم ایجاد کنند.
اسلامی تبار، نابودی داعش را نتیجه رهنمودهای مقام معظم رهبری و جانفشانی شهدای مدافع حرم دانست و تأکید کرد: اگر درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب و بصیرت و ازخودگذشتگی جوانانی مانند شهید حججی نبود امروز باید در شهرهای خود با داعش می جنگیدیم.
وی به صدور پیام روز حج توسط مقام معظم رهبری نیز اشاره و تصریح کرد: در این پیام یکی از عامل مهم توطئه ها غفلت دولت های اسلامی ذکر شده همان غفلتی که مسلمانان را از انجام دو وظیفه سخت گیری بر دشمنان و مهربانی در میان خود بازداشته است.
 
اسلامی تبار، همچنین سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع) را نیز متذکر شد و شهیدان مدافع حرم را نمونه های شایسته ای برای این سفیر امام حسین(ع) از نظر نوع شهادت و اعتقاد راسخ آنان دانست.

کد خبر 317653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.