اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی عظمت اسلام را به دنیا نشان می دهد

امام جمعه خور و بیابانک گفت: اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی اقتدار و عظمت اسلام را به دنیا نشان می دهد و این در سایه ولایت و رهبری انجام می شود.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نماز عید سعید قربان خور و بیابانک افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر مقاومت ملت ها در برابر مستکبران تأکید دارند و کارگشاترین استراتژی در مقابل مستکبران عالم را مقاومت معرفی کرده اند.
وی گفت: اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی اقتدار و عظمت اسلام را به دنیا نشان می دهد و این در سایه ولایت و رهبری انجام می شود.
امام جمعه خور و بیابانک با اشاره به شکست دشمنان در مقابل جبهه مقاومت کشورهای اسلامی نقش ایران را در برهم زدن معادلات استکبار مهم دانست و گفت: دوست و دشمن به اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی اذعان دارند و این نشاندهنده جایگاه جمهوری اسلامی در معادلات بین المللی است.
امام جمعه خور و بیابانک ادامه داد: عربستان سعودی در جنگ با یمن شکست خورد و این سرافکندگی آل سعود و سربلندی ملت مسلمان یمن را به ارمغان آورد.
وی افزود: امروز نباید فرهنگ مقاومت که برگرفته از مکتب اسلام و اهل بیت (ع) است فراموش شود زیرا رمز پیروزی کشورهای اسلامی مقاومت در برابر دشمنان است.
وی از قربان به عنوان بزرگترین عید مسلمانان یاد کرد و گفت: اوج بندگی در عید سعید قربان متجلی می ‌شود.
نماز عید سعید قربان صبح امروز با حضور مردم شهر خور در جوار امامزاده سید داود (ع) اقامه شد.

کد خبر 317538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.