خبری از تمرینات تیم نیست/ منتظر تصمیم باشگاه هستیم

سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن گفت: تنها با باشگاه ذوب آهن در مورد بهتر شدن شرایط تیم تبادل نظرهایی انجام داده‌ایم اما هنوز چیزی مشخص نیست.

کتایون ظفریان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد حضورش در تیم ذوب آهن و برعهده گرفتن هدایت تیم در فصل جدید، اظهار کرد: برخی صحبت‌ها با باشگاه ذوب آهن انجام گرفته اما هنوز خبری نیست و نه من برای ماندنم در این تیم به باشگاه جواب نهایی داده‌ام و نه باشگاه به من 100 درصد برای برعهده گذاشتن مسئولیت تیم در فصل جدید صحبت‌ قطعی کرده است.

ظفریان خاطرنشان کرد: برای بهتر بسته شدن شرایط تیم در فصل جدید با باشگاه ذوب آهن تبادل نظرهایی انجام گرفته است اما در نهایت یک نفر نمی‌تواند به تنهایی برای تیم تصمیم گیرنده باشد و نظر جمع تعیین‌کننده شرایط برای حضور بهتر و قوی‌تر تیم در لیگ امسال است.

وی در مورد نظر خود برای ماندن در تیم ذوب آهن، بیان کرد: خودم علاقه دارم در این تیم بمانم اما باید برخی شرایط هم فراهم شود. در حال حاضر تقریباً همه تیم‌ها بسته شده، بازیکنان خوب جذب شده و تمرینات خود را آغاز کرده‌اند. با وجود اینکه پنج روز از شهریورماه گذشته و مسابقات از دهه سوم مهرماه آغاز می‌شود اما هنوز خبری از تمرینات تیم ذوب آهن نیست و کمتر از 2 ماه فرصت آمادسازی و بستن تیم باقی‌مانده است.

سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن تصریح کرد: همیشه خودم را یک ذوب آهنی می‌دانستم و و باعث افتخارم است در کنار باشگاه فعالیت کنم اما با این وجود تابع تصمیم باشگاه هستم. در هر صورت تیم بسکتبال ذوب آهن تنها نماینده استان در لیگ برتر است و دوست داریم به بهترین نحو در مسابقات حاضر شود و قبل از هرچیز حضور تیم در لیگ مهم‌تر از هر مسئله‌ای است.

ظفریان در مورد اینکه آیا در فصل جدید قصد جذب بازیکن داری یا خیر، افزود: ترکیب اصلی تیم همان ترکیب فصل گذشته است. یکی، 2 تیم امسال انصراف داد و بازیکن آزاد زیادی هست اما جذب بازیکن بستگی به بودجه باشگاه دارد. البته بازیکنان ذوب آهن هم جوان و خوب هستند و به آن‌ها امیدوار هستم.

وی اذعان کرد: حدود 2، سه سال است که بر روی تیم و بازیکنان کار شده و بسکتبالیست‌های جوان ما فصل گذشته در مراحل پایانی لیگ خود را پیدا کردند و در حال دیده شدن بودند و دوست داریم ثمره کار خود را ببینیم اما باز هم من تابع تصمیمات هیأت مدیره باشگاه هستم. من هر کاری از دستم بربیاید برای تیم انجام می‌دهم چون ذوب آهن را خانه خودم می‌دانم.

به نظر من اعرابی این فصل را کامل استراحت کند بهتر است

سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن در مورد مصدومیت کاپیتان این تیم بیان کرد: نرجس اعرابی فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد و نزدیک به سه ماه گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت که حداقل 6 ماه استراحت مطلق دارد و بعد از آن هم باید دوران بازتوانی را طی کند.

وی اضافه کرد: به احتمال زیاد اعرابی برای نیم‌فصل دوم بتواند در زمین حاضر شود اما ترجیح می‌دهم امسال در ترکیب تیم حاضر نشود و کاملاً استراحت کند چراکه این بازیکن پتانسیل بالایی دارد و اگر بهبودی کامل بهبود را به دست نیاورد شاید مجبور شود بسکتبال را برای همیشه کنار بگذارد اما اگر دوران استراحت و بازتوانی صحیحی داشته باشد می‌تواند به ورزش حرفه‌ای خود ادامه دهد.

کد خبر 316989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.