نسخه الکترونیکی نهمین آمارنامه شهر اصفهان تا پایان شهریورماه رونمایی می شود

رئیس اداره آمار و تحلیل اطلاعات شهرداری اصفهان گفت: از نسخه الکترونیکی نهمین آمارنامه شهراصفهان تا پایان شهریورماه رونمایی می شود.

رسول موسوی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پس از رونمایی از نسخه الکترونیکی آمارنامه، در مهرماه کتاب آن نیز چاپ می شود.

وی افزود: در این کتاب مطابق سنوات قبل کل اطلاعات در قالب ۲۰ فصل تدوین شده و فصول مهمی همچون اقلیم و آب و هوا، جمعیت و نیروی انسانی، انرژی مثل نفت و گاز و میزان مصارف آنها در شهر، مدیریت شهری و اقتصاد شهری در آن لحاظ شده است.

رئیس اداره آمار و تحلیل اطلاعات شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای تهیه این کتاب از ابتدای فرآیند جمع آوری مطالب تا چاپ کتاب حدود 1500 الی 1700 نفر-ساعت کارکارشناسی انجام می شود.

موسوی خاطرنشان کرد: مطالب کاربردی کتاب آمارنامه ۹۵ ویژه مدیران شهری است که اطلاعاتی درباره محلات اصفهان، پارامترهای جمعیتی، امکانات و زیرساخت های شهری در مباحث آموزش، بهداشت و فرهنگ را در اختیار آنها قرار می دهد.

وی اظهارکرد: در بخش اقتصاد شهری نیز بودجه شهرداری، اطلاعاتی درباره اقتصاد خانوارها، رشد شاخص های قیمت که منبع اطلاعات آن مرکز آمار است، ارایه می شود.

رییس اداره آمار و تحلیل اطلاعات شهرداری اصفهان ادامه داد: در کتاب آمار نامه سال ۹۵ همچنین اطلاعاتی درباره زیرساخت های حمل و نقل شهر، خدمات شهری، اقدامات ایمنی و عمده اطلاعاتی که مدیران احتیاج دارند، به رشته تحریر درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: در این کتاب اطلاعات و نتایج سرشماری ۹۵ در قالب محلات و مناطق شهری اعلام شده است.

کد خبر 316922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.