صرفه جویی ۹۰۹ لیتر سوخت با اجرای سامانه سمیع در شرکت توزیع برق اصفهان

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان گفت: با اجرای سامانه سمیع در شرکت توزیع برق اصفهان ۵۰۰ هزار تردد شهری حذف و در این راستا ۹۰۹ لیتر سوخت با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان ذخیره صرفه جویی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا مهرداد جنتیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون سامانه سمیع در این شرکت، بیان داشت: در این سیستم درخواست‌های مردمی به صورت غیرحضوری و رایگان رسیدگی و انجام می‌شود.

وی با بیان این اینکه در سال گذشته با اجرای سامانه سمیع ۵۰۰ هزار تردد شهری حذف شد، گفت: در این راستا ۹۰۹ لیتر سوخت با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان ذخیره و صرفه جویی شد از سوی دیگر نیز سالانه ۵۵۰ هزار کاغذ از حذف شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به اینکه پس از اجرای موفق سامانه سمیع، سامانه بصیر راه اندازی شد تا از بروز مشکل در سیستم جلوگیری کند، افزود: در این سامانه تمام اطلاعات رصد و به صورت شفاف ذخیره سازی می‌شود و توسط کارشناسان بازدید محل انجام می‌شود.

وی با اشاره به سیستم آنی وصول؛ گفت: سال‌های گذشته ۲۴ ساعت لازم بود تا میزان وصول از بانک به سیستم منتقل شود، اما  مطابق سیستم آنی به محض پرداخت هزینه توسط فرد، شرکت برای ارایه خدمات آماده است.

جنتیان با اشاره به کنتورهای هوشمند، بیان داشت: قرائت از راه دور از طریق کنتورهای هوشمند از سال‌های گذشته در استان شروع شده و سال گذشته نیز ۳ هزار کنتور فهام نصب شد که حتی دستکاری‌ کنتورها از این طریق کنترل و میزان بار و مصرف برای مشترک مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه کمترین افزایش بدهی را داریم، اضافه کرد: عوارضی که از مردم گرفته می‌شود بابت بهینه سازی روستاها، انرژی های پاک و نو و ... صرف می‌شود و سه درصد مالیات بر ارزش افزوده درج شده در قبض‌ها نیز مربوط به شهرداری ها است.

کد خبر 316884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.