بهره برداری از ۵۰ طرح بهداشت و سلامت در دهاقان

دهاقان- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان گفت: ۵۰ طرح بهداشت و سلامت با هزینه یکصد و ۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حشمت الله ثالثی باتوجه به فعالیت شبکه بهداشت و سلامت در دولت گذشته، اظهار داشت: مهم ترین طرح های افتتاح شده در دولت یازدهم دهاقان، بیمارستان شهدا و مرکز دیالیز بوده که امروز نیز تجهیزات آن بروزرسانی می شود و به مردم خدمت رسانی می نماید.

وی از احداث دو مرکز بهداشتی در روستاهای قمیشلو و پوده خبرداد و اذعان داشت: این دو مرکز با هزینه ۳۷۵ میلیارد ریالی و با مشارکت ۴۰ درصدی خیران و همچنین جذب اعتبار از طریق مناقصه انجام شده است.

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهاقان از تجهیز مرکز بهداشت شهر گلشن خبرداد و گفت: این تجهیزات با هزینه ۲۷۰ میلیون ریالی انجام شده و آسفالت محوطه نیز باهمکاری شهرداری این شهر صورت گرفته است.

ثالثی باتوجه به خرید دستگاه ها برای تجهیز آزمایشگاه مرکزی دهاقان، افزود: سونوگرافی که از دغدغه های مردم بوده با هزینه یکصد و ۲۰ میلیون ریالی در بیمارستان استقرار یافته و دو روزر در هفته خدمت رسانی می کند.

وی ادامه داد: مراکز ترک اعتیاد، مشاوره، آمادگی زایمان و...نیز در مرکز بهداشتی شماره یک دهاقان روبروی پاسگاه نیروی انتظامی به مردم خدمت رسانی می کند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان بااشاره به اینکه قسمت های آی سی یو وسی سی یو بیمارستان شهدا در حال تکمیل است، از مردم و خیران خواست با حمایت های مالی در روند تکمیل سریع تر مشارکت داشته باشند.

ثالثی با توجه به اینکه بیماران اعصاب و روان از داروهای رایگان استفاده می کنند، اذعان داشت: کاهش فرانشیز بیمه شدگان روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت به میزان ۵/۵ درصد انجام شده است.

وی از خرید یک دستگاه آمبولانس برای بیمارستان باهزینه ۲ میلیارد ریالی خبرداد و تصریح کرد: پرونده سلامت شهروندان دهاقانی در حال تکمیل شدن است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان، بیان داشت: یکی از خواسته های مردم شهرستان تغییر جهت درب ورودی بیمارستان دهاقان بوده که این کار با موفقیت صورت گرفت و راه ورودی از ضلع شرقی به ضلع جنوبی تغییر یافت. /

کد خبر 316761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.