دولت دوازدهم به اقتصاد و معیشت مردم توجه ویژه داشته باشد

اردستان-امام جمعه موقت اردستان ضمن تبریک آغاز هفته دولت گفت: امید است این دولت توجه ویژه به اقتصاد و معیشت مردم و رفع مشکلات داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، حجت الاسلام سیدمهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجدجامع این شهر  با اشاره به کار ارزشمند مدافعان حرم خاطرنشان کرد: اگر ما در سوریه درحال جنگ هستیم و نمی گذاریم دشمن در مرزهایمان با ما مبارزه کند این از روی استدلال و منطق ما است.

وی با بیان اینکه ایران  اسلامی اهل استقامت و مقاومت بوده است افرود:
تشویش عجیبی بر جان اروپایی ها افتاده است وآنهایی که روزی خودشان مشوق داعش بودند امروزه بلای جانشان شده است.

وی با توجه به آغاز هفته دولت تصریح کرد:شهادت شهیدان رجایی و باهنر درسی است برای مسئولان ما که ریاست در آنها تاثیری نگذاردو دولت مردان با نسبت به اقتصاد و معیشت مردم توجه ویژه تری داشته باشند.

امام جمعه موقت اردستان بااشاره به اعیاد پیش رو گفت:عید قربان یکی از چهار عید بزرگ مسلمانان است که قربانی کردن و قربانی دادن دراین روز مستحب است.

وی  با بیان اینکه رهبر انقلاب با فعلان فرهنگی دیداری صمیمانه داشته اند گفت: ایشان بر لزوم تقویت روحیه انقلابی که برای تقویت جوانان انقلابی است تاکید بسیار داشتند.

امام جمعه موقت اردستان آغاز به کار پنجمین دوره شوراهای اسلامی اردستان را تبریک گفت و یادآورشد: مجموعه جدید با همکاری سازمان ها و ارگان ها در خدمت رسانی به مردم ولایی اردستان فعالیت کنند و توجه خاصی به برنامه های فرهنگی داشته باشند.

کد خبر 316738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.