منتخبین شورا جواب اعتماد مردم را با کار و تلاش بدهند

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: اعضای شورا های اسلامی شهر و روستا باید در این چهار سال با تکلیف گرایی و خدمت صادقانه و بی منت جواب اعتماد مردم را بدهند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع)، اظهار کرد: اگر بخواهیم شخصیت مسلم بن عقیل را واکاوی کنیم باید او را در ردیف شخصیت های بزرگِ دینی اسلام و بلکه بالاتر قرار داد چرا که ایشان نماینده خاص امام حسین (ع) و در زمان حیات امام علی (ع) و امام حسن (ع) یار و یاور این دو امام بزرگوار نیز بود.

امام جمعه بادرود به کشتار مسلمانان بی گناه در میانمار اشاره کرد و افزود: تمام این ظلم ها در حق مسلمانان، مستقیم و غیر مستقیم از طرف آمریکایی ها صورت می گیرد و از آن جایی که آن ها از اتحاد مسلمانان در برابر کفر به شدت می ترسند، نقشه های گوناگون می کشند تا مسلمانان را در مقابل همدیگر قرار دهند.

وی با بیان این که دشمنان نظام همواره از نام ها و نهادهای تاثیر گذار در جمهوری اسلامی هراس دارند، تصریح کرد: گاهی ولایت فقیه به خاطر تاثیرگذاری مورد هجمه قرار می گیرد و گاهی هم حوزه های علمیه و نیروهای مسلح و به خصوص سپاه پاسداران مورد هدف قرار می گیرند.

حجت الاسلام قاسمی اضافه کرد: سپاهیان اسلام که تربیت شده مکتب حسین بن علی (ع) هستند این روزها خواب را از چشم دشمن گرفته اند و در جبهه های مختلف که دفاع از حرم نمونه شاخص و فعلی آن است این هدف را تحقق بخشیده اند.

وی گفت: متاسفانه عده ای در داخل آب به آسیاب دشمن می ریزند و با ایجاد تردید و حتی تاکید بر نفی دفاع از حرم در عراق و سوریه، اهداف دشمن را در داخل پیگیری کرده و حتی تلاش می کنند تا این طرز تفکر را در بین مردم و به خصوص جوانان ترویج دهند و جالب است همین ها در داخل از فشار آمریکا و اقدام های وحشیانه گروه تروریستی داعش نیز به شدت می ترسند.

خطیب جمعه بادرود تصریح کرد: آن چه امروزه در یمن، سوریه،عراق، فلسطین، افغانستان و بحرین شاهد آن هستیم یک جنگ تمام عیار کفر علیه اسلام است و جمهوری اسلامی به عنوان منادی دین و اسلام در برابر این جنگ ایستادگی می کند و حال اگر در این میدان عده ای بخواهند به آسیاب دشمن آب بریزند، نه تنها پذیرفتنی نیست بلکه پاسخی دندان شکن را از حامیان مدافعان حریم و حرم دریافت خواهند کرد.

وی ضمن تبریک هفته دولت، افزود: همین که مسئولان در مجرای خدمت رسانی به مردم قرار گرفتند خود یک نعمت بزرگی برای آن ها محسوب می شود و به فرموده امام حسین (ع) اگر از این نعمت درست استفاده نشود به زودی از آن ها پس گرفته می شود.

حجت الاسلام قاسمی همچنین آغاز فعالیت شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای بخش امامزاده در دوره پنجم را تبریک گفت و خاطر نشان کرد: اعضای شورا باید در این چهار سال با تکلیف گرایی و خدمت صادقانه و بی منت جواب اعتماد مردم به آن ها را بدهند

کد خبر 316719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.