۹۵۴ انشعاب رایگان گاز به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی واگذار شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از واگذاری ۹۵۴ انشعاب رایگان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی این استان در سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مصطفی علوی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: سال گذشته ۳۱۱مددجوی کمیته امداد و۶۴۳ مددجوی بهزیستی در سطح استان از معافیت هزینه انشعاب برخوردار شدند.

وی تسهیلات رایگان این تعداد مددجو را رقمی بالغ بر ۲ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: براساس بند "د" تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۵  در جهت حمایت از قشر آسیب پذیر، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت حق النشعاب گاز معاف هستند و این شرکت توانسته است درسال گذشته ۹۵۴ مددجو را تحت پوشش مصرف کنندگان گاز  طبیعی قرار دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در جهت تکریم خانواده معظم شهداء نیز سال گذشته بیش از، ۴۹۲ اشتراک به مبلغ ۱۳۷ میلیون و ۴۲۴ هزار ریال به این عزیزان اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین امکان برخورداری تعداد قابل توجهی مشترک مانند مساجد و اماکن مذهبی با هزینه یک میلیارد و ۱۵۵میلیون ریال از گازطبیعی در این استان فراهم شده است.

علوی تصریح کرد: در جهت تداوم این حمایت ها در سال جاری نیز تعدادی مددجو از تسهیلات رایگان انشعاب گاز برخوردار خواهند شدکه مددجویان می توانند با مراجعه به ادارات در سطح استان از این معافیت استفاده نمایند.

وی، از پرداخت بموقع گازبهای مصرفی در بخش های خانگی، تجاری وصنعتی در سطح استان که نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است تشکر کرد.

کد خبر 316567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.