دومین کاروان راهیان نور از نطنز عازم مناطق غرب کشور  شدند

نطنز-فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نطنز گفت : دومین مرحله از کاروان راهیان نور از شهر نطنز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی فرمانده سپاه ناحیه نطنز حضور در مراسم بدرقه زائران را توفیقی ارزشمند برشمرد و گفت: برپایی برنامه‌هایی نظیر اعزام کاروان راهیان نور، فرصتی است برای گرامی‌داشت یاد و خاطره تمام دلاوری‌ها و جانفشانی کسانی که برای ادای وظیفه و لبیک به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی عاشقانه عازم میدان دفاع و مبارزه شدند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت‌های ایثارگرانه در دوره دفاع مقدس موجب شد تا دشمنان چشم طمع به میهن اسلامی ما ندوزند، ادامه داد: شهدا و جانبازان با کمترین امکانات و بالاترین روحیه و ایمان مردانه مبارزه کردند و با حضور در مناطق عملیاتی می توان به مظلومیت آنها به خوبی پی برد.

آقادوستی به اعزام ۹۰ نفر از اقشار مختلف شهروندان نطنز اشاره کرد و افزود: بعضی از افراد شرکت کننده برای اولین بار از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که امیدواریم با سلامتی و توشه معنوی این سفر را به پایان برسانند و بهره‌مندی‌های خود را به دیگران نیز انتقال دهند.

سروان پاسدار احسان قاسمی- مدیرکاروان راهیان نور سپاه ناحیه نطنز نیز گفت: طبق روال روایتگران در موقعیت های مختلف به روشن گری و تشریح عملیات های مختلف می پردازند و با همکاری ستاد شهر سالم نیز تیم پزشکی و اورژانس کاروان را همراهی خواهد کرد.

قاسمی ادامه داد: دومین دوره اعزام کاروان راهیان نور از یکم تا پنجم شهریور از مناطق ۲۲ گانه انجام می‌شود و جمعا بیش از ۹۰ زائر از شهر نطنز به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

کد خبر 316542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.