برنامه ریزی اصل نخست شوراها در پیشرفت و ارتقای شهرستان دهاقان

دهاقان-فرماندارشهرستان دهاقان گفت: برنامه ریزی منسجم نخستین اصل اعضای شورای اسلامی در پیشرفت و ارتقای شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، علی اصغر قاسمیان در آیین تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دهاقان، با بیان این مطلب اظهار داشت: برنامه ریزی، وسعت دید و همه جانبه نگری شورا می تواند در استفاده حداکثری ظرفیت های دهاقان برای پیشرفت و ارتقای شهرستان موثر باشد.
وی باتوجه به اینکه شوراها باید فرصت شناس باشند، اذعان داشت: اعضای شورا از رویکرد دولت دوازدهم درجهت توزیع متوازن در شهرستان وحمایت از این دولت به عنوان پیشبرد در امور باشند.
فرماندار شهرستان دهاقان بااشاره به نقش شوراها و حضورحداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: این حضور نماد امید در شوراها و رضایت آنها از دوره های پیشین تلقی می شود و عملکرد شوراها در چارچوب قانون اساسی می تواند زمینه اعتماد مردم و پیشرفت شهرستان شود.
قاسمیان از شوراهای شهر و روستاخواست به اصل برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف که رضایت مردم و پیشرفت شهرستان می شود توجه شایان داشته باشند.
وی شوراها را نماد مردم سالاری دینی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: اعضای شورا که با انتخاب مردم تعیین می شوند در کارهای فرهنگی، هنری، عمرانی، آموزشی، بهداشتی و سایر امور رفاهی همکاری داشته باشند.

شوراها پارلمان محلی شهرستان هستند

عبدالرحیم عناقه رییس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دهاقان دراین آیین اظهار داشت: همانگونه که در کشور پیشرفت و توسعه منوط به عملکرد سه قوه و مجلس شورای اسلامی است در شهرستان نیز شوراها می تواند در پیشرفت امور موثر قلمداد شود.
وی شوراها را پارلمان محلی عنوان کرد و اذعان داشت: توفیق و موفقیت شوراها در درجه اول منوط به اطلاعات جامع و سپس همدلی و همراهی بین اعضا، مردم و مسوولان است.
رییس شورای اسلامی شهر دهاقان کارمندان شهرداری را مجریان شهر عنوان کرد و افزود: این مجریان باید عملکرد مناسب داشته باشند و در یک شهر باید با قوای محلی نیز همکاری و تعامل برقرار کرد.
عناقه خاطر نشان کرد: اعضای شورا برای پیشرفت شهر از نظرات مردم و مسئولان نیز حمایت می کنند.
به گزارش ایمنا در آیین تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دهاقان، عبدالرحیم عناقه به عنوان رییس، عبدالحمیدیزدانی نایب رییس، تیمورفرهمندیان منشی، مرضیه اسماعیل زاده خزانه دار و بتول شیروانی به عنوان عضواصلی شورا انتخاب شدند./

کد خبر 316459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.