بعد از پنج ماه استراحت رکوردم راضی‌کننده بود/ آماده بازی‌های داخل سالن آسیا می‌شوم

دونده ملی‌پوش اصفهانی گفت: بعد از پنج ماه دور بودن از مسابقات به دلیل آسیب‌دیدگی در مرحله نخست لیگ برتر عملکردم خوب بود و از رکوردم راضی‌ بودم.

رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد حضورش در تیم نفت تهران و شرایط مرحله نخست لیگ برتر دوومیدانی، اظهار کرد: نزدیک به ۹ سال است که در تیم نفت حضور دارم. بعد از پنج ماه که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه پاشنه پای چپ در استراحت به سر می‌بردم، در ماده ۱۰۰ متر مرحله نخست مسابقات لیگ برتر شرکت کردم و با وجود اینکه مدتی از مسابقات دور بودم، رکوردم راضی‌کننده بود و برای مراحل بعدی مسابقات قطعاً بدنم آماده‌تر خواهد شد.

قاسمی بیان کرد: زمان برگزاری مرحله دوم لیگ برتر هنوز مشخص نیست و فکر می‌کنم بعد از مسابقات بازی‌های داخل سالن آسیا برگزار شود.

دونده ملی‌پوش اصفهانی ادامه داد: بازی‌های داخل سالن آسیا در ماده ۶۰ متر، دهه سوم شهریور ماه در ترکمنستان برگزار می‌شود. برای حضور در این رقابت‌ها آمادگی کامل دارم و تا آن زمان هم تمریناتم را انجام می‌دهم و ۱۰۰ درصد بدنم آماده رقابت می‌شود. امیدوارم بتوانم با بهترین مدال به کشورم برگردم.

وی گفت: اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا از سوم شهریورماه به مدت ۲۱ روز در ارومیه خواهد بود و پس از آن عازم ترکمنستان می‌شویم.

قاسمی در مورد اینکه فدراسیون قرار است رکوردهای او را در ماده ۶۰ متر ارزیابی کند و سپس در مورد اعزام او به ترکمنستان تصمیم بگیرد، تصریح کرد: قرار نیست رکوردگیری از من انجام شود و در اصل در طول ۲۱ روز اردوی تیم ملی وضعیت آمادگی بدنی و رکوردهایم را زیرنظر دارند اما قطعاً در بازی‌های داخل سالن آسیا شرکت می‌کنم.

دونده ملی‌پوش اصفهانی با اشاره به اینکه اولین دوره‌ای است که به بازی‌های داخل سالن آسیا اعزام می‌شود، اضافه کرد: ماده ۶۰ متر سرعت داخل سالن رشته اصلی من است و در چهار دوره متوالی مسابقات قهرمانی آسیا در این ماده مدال‌ کسب کرده‌ام. همچنین چهار دوره در مسابقات داخل سالن جهان حضور داشته‌ام.

کد خبر 316228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.