کاهش ۲۵ درصدی سرقت احشام در نطنز

نطنز-فرمانده انتظامی نطنز گفت: با تلاش ماموران؛ سرقت احشام در شهرستان نطنز، ۲۵درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سرهنگ پاسدار علی بنی آدمی صبح  امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرقت احشام در سطح شهرستان نطنز، با کاهش ۲۵ درصدی روبرو بوده است.
وی افزود: از آنجائی که در سطح شهرستان نطنز، احشام زیادی وجود دارد، همه ساله مشکل سرقت احشام باعث نارضایتی دامداران می شد که با همکاری دامداران منطقه مبنی بر افزایش ضریب امنیت دامداری ها و پیگیری های پلیس میزان سرقت ها در ۴ ماهه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل کاهش داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی نطنز گفت: اخیرا نیز یک باند سرقت احشام در شهرستان نطنز که متشکل از ۶ نفر بود دستگیر شده اند که به ۲۰ فقره سرقت اعتراف نموده اند و همچنین یک گروه ۵ نفره سرقت احشام نیز با همکاری پلیس آران و بیدگل دستگیر شده اند.
وی تصریح کرد: علاوه بر کاهش سرقت در بخش احشام، در مغازه ها به ۶۶ درصد، اماکن با ۳۱ درصد، لوازم داخل خودرو با ۷۲ درصد و سرقت های عادی با ۲ درصد کاهش نسبت به مشابه سال قبل روبرو هستیم.
بنی آدمی خاطرنشان کرد: از همه شهروندان می خواهیم تا در صورت برخورد با هر مورد مشکوک و یا حضور خودروی مشکوک در منطقه موضوع را سریعا به سامانه تلفنی ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 315895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.