استقبال نونهالان تنیسور از مسابقات قهرمانی استان/ آینده تنیس اصفهان روشن است

مسئول کمیته استعدادیابی هیأت تنیس استان گفت: در مسابقات قهرمانی تنیس نونهالان استان اصفهان با استقبال خوبی رو به رو شده‌ایم که نوید خوبی برای تنیس استان است.

احمد محمودیه در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط برگزاری مسابقات قهرمانی نونهالان استان اصفهان، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات تنیس قهرمانی نونهالان دختر و پسر استان اصفهان در رده‌های سنی زیر ۱۰ و ۱۲ سال از ۲۵ مردادماه در ورزشگاه انقلاب اصفهان آغاز شد.

محمودیه گفت: محمدرضا زرمهر سرداور و محمد مسلمی کمک داور این دوره از رقابت‌ها هستند.

مسئول کمیته استعدادیابی هیأت تنیس استان اصفهان اشاره کرد: در ابتدا قرار بود این رقابت‌ها در سه روز برگزار شود اما استقبال بی‌نظیر تنیسورها و تعداد زیاد شرکت‌کنندگان باعث شد تا مسابقات به مدت پنج روز انجام شود.

وی گفت: در این رقابت‌ها نزدیک به ۸۰ تنیسور نونهال در ۲ بخش پسران و دختران حضور دارند که نوید دهنده آینده روشن برای تنیس استان و اقدامات موثر هیأت استان در رده سنی پایه است.

مدیر مسابقات تنیس قهرمانی نونهالان دختر و پسر استان اصفهان با بیان اینکه این رقابت‌ها به صورت کاملاً رایگان و با هزینه هیأت استان در حال برگزاری است، ادامه داد: حضور ۳۷ تنیس‌باز پسر در رده سنی زیر ۱۰ سال در این رقابت‌ها در کشور بی‌نظیر است. همچنین در بخش دختران نیز در رده سنی زیر ۱۰ سال با استقبال خوبی رو به رو شده‌ایم که بیانگر پتانسیل بالای تنیس اصفهان در رده سنی پایه است.

مسئول کمیته استعدادیابی هیأت تنیس استان تصریح کرد: تیم نوجوانان اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور که یک ماه گذشته برگزار شد در رده سنی زیر ۱۴ سال نیز خوش درخشید و در بخش پسران صاحب عنوان قهرمانی و در بخش دختران مقام سوم را از آن خود کرد. اقتدار تنیس نوجوانان اصفهان پابرجا و همیشگی خواهد بود.

محمودیه بیان داشت: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادهای برتر و تحت حمایت قرار دادن این ورزشکاران زیر نظر هیأت تنیس استان اصفهان است تا علاوه بر ایجاد انگیزه، این ورزشکاران بتوانند به صورت حرفه‌ای فعالیت کنند و به سمت ورزش قهرمانی سوق داده شوند.

وی افزود: در این رقابت‌ها رنکینگ تنیسورهای رده سنی زیر ۱۰ و ۱۲ سال استان اصفهان نیز برای اولین‌بار مشخص می‌شود.

کد خبر 315845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.