مخالفت فدراسیون با تاریخ انتخابات هیأت همگانی استان/ منتظر زمان پیشنهادی هستیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان گفت: شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت ورزش همگانی استان فراهم است و تنها منتظر مشخص شدن زمان برگزاری این مجمع از سوی فدراسیون هستیم.

به گزارش ایمنا، دوران ریاست نوربخش باقری در هیأت ورزش همگانی استان اصفهان بیست و پنجم بهمن ماه سال ۹۴ به پایان رسید. از آنجا که باقری تمایلی به ادامه فعالیت در این هیأت نداشت، پس از گذشت چند ماه سرپرستی برای هیأت همگانی تعیین شد اما زمینه برگزاری انتخابات فراهم نشد تا اینکه پس از کش و قوس‌های فراوان برای تعیین سرپرست جدید برای هیأت، علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به عنوان سرپرست هیأت همگانی معرفی شد.

امینازاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد اینکه بالاخره چه زمانی قرار است مجمع انتخاباتی هیأت همگانی استان اصفهان برگزار شود، اظهار کرد: مراحل ثبت‌نام از کاندیداهای هیأت همگانی استان انجام گرفته است و کاندیداها تأیید صلاحیت شده‌اند.

وی ادامه داد: محمد شبانی، مهدی شایان، میثم ریاحی، علیرضا ذوالقدر شجاعی، سیروس سمیعی، محسن آذرافروز، حسن جعفری و فتح‌الله معین هشت کاندیدای هیأت همگانی استان اصفهان هستند که برای برعهده گرفتن مسئولیت این هیأت اعلام آمادگی کرده‌اند و صلاحیت آن‌ها تأیید شده است.

امینازاده عنوان کرد: تاریخ پیشنهادی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به فدراسیون همگانی برای برگزاری مجمع انتخاباتی این هیأت دوشنبه ۳۰ مردادماه بود اما فدراسیون با این تاریخ موافقت نکرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان آماده برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت همگانی است و تنها منتظر اعلام زمان برگزاری این مجمع از سوی فدراسیون هستیم.

وی در مورد زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت دوچرخه‌سواری استان گفت: پس از استعفای منوچهر مهروی‌پور از ریاست هیأت دوچرخه‌سواری استان و موافقت اداره‌کل ورزش و جوانان استان با استعفای وی، محمدرضا ذوالعلی از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری به عنوان سرپرست هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان منصوب شد.

امینازاده افزود: در حال حاضر هیأت دوچرخه‌سواری استان با سرپرست اداره می‌شود تا مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی این هیأت را فراهم کند.

کد خبر 315565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.