طرح جمع آوری مکانیزه زباله در روستاهای چادگان اجرا می شود

چادگان - مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران چادگان گفت: طرح جمع آوری مکانیزه زباله در فاز تفکیک زباله در روستاهای این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، محمد جعفر سلطانی در نشست هم اندیشی که با هدف بررسی اهداف شرکت تعاونی دهیاران این شهرستان برگزار شد، از  تخصیص قسمتی از بودجه های سالیانه به توسعه زیر ساخت های گردشگری و طرح جدید روستا- تعاون در روستاهای هدف خبر داد و اظهار داشت:  لازم است این تخصیص با توجه به پتانسیل هر روستا برنامه ریزی و اجرایی شود.

وی تاکید کرد: اگر این کار به صورت مشارکتی با همکاری شرکت تعاونی دهیاری ها انجام شود بازدهی بهتری خواهد داشت.

سلطانی در ادامه  ضمن قدردانی از تلاش های اعضای شوراهای روستایی در دوره چهارم، بر لزوم تقویت و استفاده بهینه از امکانات شرکت تعاونی در پروژه های عمرانی روستاها، استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های شرکت تعاونی در حوزه گردشگری و لزوم تهیه طرح جامع گردشگری - بوم گردی روستاها تاکید کرد.

 وی با بیان این که طرح کشت ۱۵ هکتار باغ گل محمدی در روستای ده کلبعلی از طریق شرکت تعاونی دهیاری ها در حال پیگیری است، افزود: کارگاه اسانس گیری گیاهان دارویی نیز در قالب صنایع  تبدیلی با توجه بستر غنی آن در منطقه در مجاورت این مزرعه احداث خواهد شد.

وی ادامه داد:  طرح جمع آوری مکانیزه زباله در روستاها را به زودی در فاز اول که تفکیک زباله است، اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران چادگان در پایان گفت:  تمام توجه و توان خود را در راستای خدمات دهی بیشتر و مناسب به مردم عزیز روستاها به کارخواهیم بست.

به گزارش ایمنا؛ مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها، فرماندار و بخشدار مرکزی چادگان و جمعی از مسئولان شهرستان نیز در این جلسه  حضور داشتند.

کد خبر 315449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.