احداث ساختمان مطبوعاتی شهرضا یک ضرورت فرهنگی است

فرماندار شهرضا گفت: احداث ساختمان مطبوعاتی شهرضا برای ایجاد محلی جهت اجتماع خبرنگاران شهرستان، یک ضرورت فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محسن گلابی در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان که در مجموعه بومگردی باغ دلنشین شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: خبرنگاری یک رسالت مهم اجتماعی است که در عصر حاضر از اهمیت بسیاری زیادی در جوامع برخوردار است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر خبرنگاران و رسانه‌های گروهی نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در پیشرفت و توسعه جوامع دارند و از همین جهت خبرنگاران را می‌توان از ارکان مهم توسعه پایدار در جامعه برشمرد.

فرماندار شهرضا، رعایت اخلاق حرفه‌ای و صداقت در بیان اخبار را از جمله مهمترین ویژگیهای خبرنگاران برشمرد و افزود: دقت در دریافت اطلاعات و اخبار و انتشار سریع و صادقانه اخبار باعث حفظ سلامت معنوی جامعه و اعتلای فرهنگی جامعه می‌شود.

گلابی بیان کرد: قلم توانمند یک خبرنگار در کنار اخلاق حرفه‌ای و تعهد کاری از او چهره‌ای تأثیرگذار در جامعه عرضه‌ می‌کند که همواره مورد اعتماد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: خبرنگاران شهرضا در ردیف بهترین خبرنگاران استان هستند که رعایت اخلاق اسلامی و تعهد حرفه‌ای را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و فعالیت چشمگیر انها باعث شده تا نام این شهرستان بیش از گذشته پرآوازه شود.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: در شرایط فعلی زمان انتشار اخبار در شهرستان به زیر یک دقیقه کاهش یافته است که یک امتیاز مهم محسوب می‌شود.

گلابی اظهار کرد: احداث ساختمان مطبوعاتی شهرضا برای ایجاد محلی جهت اجتماع خبرنگاران شهرستان، یک ضرورت فرهنگی است که حمایتهای لازم برای این منظور را انجام می‌دهیم.

کد خبر 315198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.