راه ما، مقاومت در برابر مستکبران است

امام جمعه خوروبیابانک گفت: راه ما، مقاومت در برابر مستکبران است و این مقاومت روز به روز بیشتر می شود.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه شهر خور گفت: مهمترین پیام فرهنگ مقاومت، ایستادگی مقابل توطئه دشمنان به ویژه استکبار و صهیونیسم است.

وی افزود: امروز نباید فرهنگ مقاومت که برگرفته از مکتب اسلام و اهل بیت علیه السلام فراموش شود چرا که رمز پیروزی کشورهای اسلامی مقاومت در برابر دشمنان است.
امام جمعه خوروبیابانک با اشاره به 23 مرداد روز مقاومت اسلامی اظهار کرد: راه ما، مقاومت در برابر مستکبران است و این مقاومت روز به روز بیشتر می شود.
وی همچنین با اشاره به 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک، اظهارکرد: اگر می خواهیم در اقتصاد مقاومتی موفق باشیم، توجه به صنایع کوچک می تواند در ایجاد اشتغال و تداوم تولید محصولات داخلی موثر باشد. 
وی بیان کرد: توجه به صنایع کوچک، علاوه بر کاهش معضل بیکاری، در بهبود وضع معیشتی خانوارها بسیار مهم و اثرگذار است.
وی همچنین سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: اقتدارایران اسلامی مرهون ایثارگران جنگ تحمیلی است که همچون گذشته باید قدردان آنها باشیم.
حجت الاسلام مهدی نژاد در ادامه با اشاره به سلفی گرفتن نمایندگان در مجلس گفت: بحثی که در جایگاه مجلس اتفاق افتاد در شان و مقام و منزلت مجلس و انقلاب اسلامی نبود و نمایندگانی که اقدام به عکس گرفتن کردند ظرفیت نداشتند.
امام جمعه خوروبیابانک همچنین درخصوص جنایات داعش و طالبان در افغانستان گفت: به اسارت بردن زنان و دختران درمیزرا اولنگ افغانستان قلب هر انسان آزاده ای را جریحه دار می کند.
حجت الاسلام مهدی نژاد با انتقاد از عزل و نصب های جدید در شهرستان گفت: مراقب این عزل و نصب های جدید در شهرستان باشید چرا که زمزمه هایی به گوش می رسد که شایسته دستگاه فرهنگی نیست.

کد خبر 314948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.