کرانچار: خط میانی سپاهان انتظارم را برآورده نکرد/ به دنبال جذب کریمی هستیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از خط میانی تیم انتظار داشتم شوت‌های پارس جنوبی را دور کند که متأسفانه خط میانی انتظارات ما را برآورده نکرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پارس جنوبی جم در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: از نحوه آغاز بازی راضی هستم و بازیکان ما بسیار محکم و هجومی وارد بازی شدند. در بیشتر دقایق مسابقه کنترل بازی در دست ما بود و تیم حریف سعی می‌کرد با ارسال توپ‌های بلند دست به حمله بزند.

وی ادامه داد:  بعد از گلی که زدیم بدشانسی آوردیم و رسول نویدکیا مصدوم شد و بیرون رفت ولی در کل از بازی راضی هستم. البته داور یک پنالتی برای سپاهان نگرفت.

کرانچار افزود: در دقایق پایانی بازی به خط دفاعی ما فشار زیادی وارد شد و توانستیم با یک بازیکن کمتر به مساوی دست پیدا کنیم. در مجموع از مبارزه‌طلبی بازیکنانم راضی هستم؛ شاید نتیجه خوب نبود ولی بازی خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از عملکرد دروازه‌بان جوان تیم که به بازی آمد راضی هستم و کیخسروی توانست در همان دقایق ابتدایی ضربه پنالتی را مهار کند و تأثیر خود در بازی را نشان دهد. خروج رسول نویدکیا، در میانه زمین سپاهان خلأ ایجاد کرد و حریف توانست از این خلأ استفاده کند که متأسفانه نتوانستیم بازی را با پیروزی تمام کنیم.

وی در پاسخ به اینکه چرا از مهرداد محمدی در این بازی استفاده نکرد بیان داشت: قصد داشتیم این بازیکن را به زمین بیاوریم ولی در تمرینات دچار مصدومیت شد و نتوانستیم در ترکیب اصلی از او استفاده کنیم. قصد داشتم از او در نیمه دوم استفاده کنم که متأسفانه جریان بازی برنامه‌های ما را تغییر داد.

کرانچار اضافه کرد: از خط میانی تیم انتظار داشتم شوت‌های تیم حریف را دور کند که متأسفانه خط میانی انتظارات ما را برآورده نکرد.

وی در مورد داوری این دیدار اظهار کرد: نظری در مورد داوری ندارم، فقط در صحنه پنالتی فکر کردم که داور می خواست به بازیکن حریف به دلیل تمارض کارت زرد نشان بدهد و از اخراج شدن مهدی صدقیان تعجب کردم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد عملکرد تیم پارس جنوبی گفت: این تیم چند بازیکن سرعتی و چالاک دارد که توانستند با توانایی خود سرنوشت بازی را به سود خود تغییر دهند اما باید در ادامه مسابقات روند اصلی این تیم را دید.

کرانچار در پاسخ به اینکه آیا سپاهان قصد خرید یک دروازه‌بان را ندارد تصریح کرد: بحث دروازه‌بان‌ها را درست طراحی کرده بودیم اما اتفاقاتی افتاد و لی اولیویرا نتوانست بازی کند و امینی هم مصدوم شد و یک بار عمل جراحی انجام داد و هیچ کس فکر نمی‌کرد دوباره به عمل جراحی نیاز پیدا کند. در کل این موضوع باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی مورد جدایی علی کریمی از دیناموزاگرب کرواسی و اینکه آیا سپاهان به دنبال جذب واین بازیکن است یا خیر افزود: قطعاً همینطور است. هفته گذشته با محسن طاهری جلسه‌ای داشتیم و قرار شد اگر شرایط فراهم شود این بازیکن را برگردانیم. قبلا کریمی را دیده ام و رو در رو با او صحبت کرده ام و تمایل داشت به سپاهان برگردد اما باید ببینم آمادگی او برای بازگشت چقدر است.

کد خبر 314860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.