تنها شش هفته از تشکیل تیم می‌گذرد/ در نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردیم

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: در ۳۰ دقیقه اول بازی مقابل گیتی‌پسند هم از نظر فنی و هم از نظر نتیجه تیم برتر بودیم و دلیل شکست ما اشتباهات فردی بود و بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود ناجی پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط تیم شهرداری ساوه را همه می‌دانند. هفت هفته در لیگ بازی کرده‌ایم در حالی که تنها شش هفته از تشکیل تیم می‌گذرد.

وی افزود: امروز مقابل نایب قهرمان آسیا بازی کردیم و در ۳۰ دقیقه اول بازی هم از نظر فنی و هم از نظر نتیجه تیم برتر بودیم و اگر در نهایت شکست خوردیم به دلیل اشتباهات فردی بود. بدنسازی نداشتیم و بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند؛ با این حال با تمام وجود به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.

ناجی در مورد اعتراض‌های مکرر به داوری این دیدار گفت: اعتراض امری طبیعی است و نیمکت‌نشینان تیم با هر اوت یا خطا و تحت تأثیر هیجان بازی به داور اعتراض می‌کنند اما من در داوری دخالت نمی‌کنم و ناظر بازی روی این موضوع نظارت می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه در مورد جایگاه تیمش در پایان فصل با توجه به شرایط فعلی این تیم بیان داشت: این سوال اصلاً منطقی نیست چون جایگاه تیم بستگی به عوامل زیادی دارد. همه می‌دانند که از نظر مالی مشکل داریم ولی ساماندهی خوبی در تیم انجام داده‌ایم و با تلاش مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان تیم را به جایی رسانده‌ایم که بازی‌های بسیار زیبا و بدون حاشیه‌ای از شهرداری ساوه شاهد هستیم که نویدبخش روزهای بهتری برای ما است و امیدوارم نتایج بهتری در هفته‌های آینده کسب کنیم.

کد خبر 314846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.