افضل: بازی را بد شروع کردیم/ گیتی‌پسند هنوز با تیم دلخواه من فاصله دارد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: انتظارم از بازیکنان بیشتر است و باید بهتر عمل کنند و گیتی‌پسند هنوز با تیم دلخواه من فاصله دارد.

علیرضا افضل پس از پیروزی ۵ بر ۳ تیمش مقابل شهرداری ساوه در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در مورد عملکرد متفاوت گیتی‌پسند در دو نیمه این مسابقه اظهار کرد: نیمه اول را بد شروع کردیم که در این زمینه من هم مقصر بودم چون ترکیبی را به بازی فرستادم که از طرف رسانه‌ها و باشگاه تحت فشار هستند و من به آنها بها می‌دهم تا ثابت کنم بازیکنانی که به خدمت گرفته‌ایم بازیکنان خوبی هستند.

وی افزود: از شانس بد، این بازیکنان زمانی در زمین بودند که گل‌های بدی دریافت کردیم و تیم حریف هر چه شوت می‌زد وارد دروازه ما می‌شد. باید این چهار بازیکن ترکیب اول خود را از نظر روحی و روانی آماده کنیم تا بتوانند در آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

افضل ادامه داد: اما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم و به تعداد گل‌های خود اضافه کردیم و توانستیم سه امتیاز سخت این بازی را از آن خود کنیم. شهرداری ساوه هم خوب بازی کرد و به این تیم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه انتظار ارائه این بازی را از شهرداری ساوه نداشته است گفت: بازی‌های این تیم را دیده بودم و به بازیکنان گفته بودم چه کاری باید انجام دهند ولی بازیکنان این نکات را چه در حمله و چه در دفاع رعایت نکردند. انتظارم از بازیکنان بیشتر است و باید بهتر عمل کنند و گیتی‌پسند هنوز با تیم دلخواه من فاصله دارد. امیدوارم تیم در آینده شرایط بهتری پیدا کند.

وی در مورد دیدار بعدی تیمش مقابل مقاومت قرچک بیان داشت: این تیم مربی و تماشاگران خوبی دارد که به خوبی از تیمشان حمایت می‌کنند. قرچک موفق شده تیم قدرتمند مس سونگون را شکست دهد و امتیازهای خوبی جمع کرده است. امیدوارم بازیکنان از نظر روانی آمده شوند و نکات فنی را رعایت کنند تا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

افضل در مورد دلیل شاداب نبودن تیمش و تأثیر شکست در فینال جام باشگاه‌های آسیا روی این موضوع گفت: به هر حال انتظار داشتیم قهرمان آسیا شویم ولی فکر نمی‌کنم این موضوع دلیل شاداب نبودن تیم باشد. باید با تیم کار کنیم تا بازیکنان از این حالت خارج شوند.

کد خبر 314844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.