عزت و افتخار ما عکس گرفتن با یک زن نیست/عزت و اقتدار رزمندگان اسلام هستند

نطنز - امام جمعه نطنز گفت: عزت ما عکس گرفتن با یک زن نیست، عزت و اقتدار ما در ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آن ‌هم با دست‌خالی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه امروز  نطنز با اعلام انزجار از جنایات طالبان و داعش در افغانستان اظهار داشت: جنایات وحشیانه منطقه شیعه‌نشین میرزا اولنگ، جنایات هولناکی که از قدرت و عاطفه انسان به دور است و غیر از روحیه و خوی حیوانی و حتی پست‌تر از آن انجام نمی‌دهد، اما آنچه به این زخم نمک می‌زند، سکوت  جامعه بین الملل در قبال آن  است

امینی به مراسم تحلیف رئیس ‌جمهور  اشاره کرد و گفت: عکس حقارت به‌ وسیله تعدادی از نمایندگانی که عصاره‌ ملت‌ هستند حکایت از خودباختگی و غرب‌زدگی این نمایندگان دارد و عزت و غیرت ایرانی را خدشه‌دار می‌کند و عزت خود را در سلفی انداختن  با یک زن می‌بینند.

امام جمعه نطنز عنوان کرد: عزت ما عکس گرفتن با یک زن نیست، عزت و اقتدار ما در ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آن ‌هم با دست‌خالی است، عزت و افتخار ما دستیابی به انرژی هسته‌ای علی‌رغم همه تحریم‌هاست، عزت و افتخار ما گوش به فرامین ولایت دادن است.

وی در ادامه به اغاز به کار دولت دوازدهم در آینده نزدیک  اشاره کرد و  تصریح کرد: دولت اینده انتظار می‌رود در رفع مشکلات اقتصادی، تولید و اشتغال همت داشته و حل مشکلات اقتصادی را در رابطه با غرب و واردات بی‌رویه نبیند.

امینی ابراز داشت: دشمن تهدید، تحریم و امروزه به دنبال دسترسی به صلاح و ابزارهای ماست، لذا دولت باقدرت و اقتدار جواب خواسته‌های استکبار را بدهد و استکبار بداند که دستاوردهای نظامی و دفاعی ما خطوط قرمز ماست و هرکس پا روی خطوط قرمز ما بگذارد پا روی گردن او خواهیم گذاشت.
وی با اشاره به  تهدیدات کنونی آمریکا علیه ایران ،افزود: پاسخ مقابله با تهدید آمریکا، تحقیر ایران و لبخند نیست و دولت و مجلس بعد از این همه بد عهدی آمریکا در برجام باید واکنش مناسبی نشان دهند و همه مردم ایران منتظر هستند تا پاسخ قاطعی ببینند.

وی همچنین پیرامون بازی کردن دو فوتبالیست ایرانی مقابل یک تیم باشگاهی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اقدام این دو  فوتبالیست خلاف مواضع ایران و مردم ایران است و باید وزارت ورزش با این موضوع برخورد کند.
امینی بیان کرد: وقتی این 2 بازیکن با یک تیم باشگاهی رژیم منحوس صهیونیستی بازی کرده اند، یعنی آن کشور را قبول دارند و در مقابله با کودک کشی ها و نسل کشی های این رژیم سکوت کرده اند.

کد خبر 314817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.