کابینه دولت دوازدهم باید مسئولیت را امانت بداند

نطنز- امام جمعه بادرود گفت : کابینه دولت دوازدهم باید مسئولیت ها را امانت بداند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم، ریشه کن کردن فقر، توجه به برنامه های توسعه ششم به کار بندد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود  ضمن گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: این روز یکی از خاطره انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب است که در آن ملت بزرگ ایران شاهد حضور کسانی بود که پس از سال های سال و بعد از تحمل شکنجه های گوناگون، سرافرازانه وارد سرزمین جمهوری اسلامی شدند.

قاسمی افزود: این آزادمردان برخلاف شکنجه های فروانِ روحی و جسمی،  غیرت، مردانگی و ایستادگی خود را حفظ کردند و از این رو باید آن ها را از جمله الگوهای موفق در صحنه های اجتماعی و سیاسی به حساب آورد و به طور حتم نیز اینگونه خواهد بود.

وی شهادت محسن حججی به دست گروه های تکفیری و داعش را تبریک و تسلیت گفت و بیان کرد: همان طور که سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید کرده است به لطف خداوند رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت به زودی انتقام سختی از این اقدام داعشی ها خواهند گرفت.

خطیب جمعه بادرود با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم، گفت: کابینه دولت دوازدهم ضمن این که باید این مسئولیت ها را امانت بداند، باید تمام تلاش خود را نیز برای حل مشکلات مردم، ریشه کن کردن فقر، توجه به برنامه های توسعه ششم، حفظ اتحاد اقشار مختلف مردم، ارتباط با مردم، توجه ویژه به نیروهای جوان، مومن و انقلابی به کار گیرد.

وی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ بر آن تاکید کردند لزوم توجه به دشمنی دشمنان انقلاب و کار قوی و جهادی در عرصه های اقتصادی، دفاعی و فرهنگی برای حفظ انقلاب بود که این محورهای مهم نیز باید به جد در دستور کار دولت قرار بگیرد.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: اتفاقی که در مراسم تحلیف افتاد و اقشار مختلف مردم و مسئولان را ناراحت کرد، سلفی گرفتن جمعی از نماینده های مجلس با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بود که بدون شک این موضوع جز یک اقدام شرم آور هیچ امتیازی را نصیب هیچ کس نکرد.

وی با بیان این که موگرینی خود هم دست شیطان بزرگ است و همواره پیگیر تحریم ها علیه کشور بوده است، افزود: اقدام این نمایندگان جز ذلت چیزی به همراه نداشت و کاری هم که صورت گرفت در حد و اندازه نمایندگان مجلس در نظام جمهوری اسلامی نبود.

امام جمعه بادرود همچنین ضمن انتقاد از اقدام دو فوتبالیست کشور و بازی مقابل رژیم صهیونیستی، گفت: ضمن این که این اقدام همواره محکوم بوده و این بار هم به شدت محکوم است، مسئولان نظارتی باید با این رویداد به گونه ای برخورد کنند تا دیگر هیچ کس به خود اجازه ندهد تا خط قرمزهای نظام را نقض کند.

وی به موفقیت دانش آموزان بادرودی در آزمون سراسری امسال اشاره و ضمن تبریک به خانواده  آن ها و مجموعه آموزش و پرورش بادرود، خاطر نشان کرد: بدون شک این موفقیت حاصل استفاده از ظرفیت های تحصیلی در منطقه و به خصوص در شهر بادرود است و مسئولان استانی و کشوری ضمن توجه ویژه به این موضوع باید برای تقویت امکانات آموزشی و پرورشی در منطقه گام های اساسی بردارند

کد خبر 314815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.