عشق و علاقه، مشقت حرفه خبرنگاری را تسهیل کرده است

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: تنها عشق و علاقه، مشقت و سختی حرفه خبرنگاری را برای خبرنگاران تسهیل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان تیران و کرون با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و رسالت مهم خبرنگاران اظهار داشت: رسالت بزرگی بر عهده خبرنگاران قرار داده شده که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم از جایگاه مهمی نیز برخوردار است.

وی افزود: اطلاع رسانی با وجود اهمیتی که در جامعه دارد اما با مشکلات و دغدغه هایی نیز روبرو است که تنها عشق و علاقه، مشقت و سختی حرفه خبرنگاری را برای خبرنگاران تسهیل کرده و بهای دنیایی برای تحمل این سختی ها و مشقت ها وجود ندارد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه در امر اطلاع رسانی همکاری مسئولان لازم است، بیان داشت: حمایت از خبرنگاران و رفع موانع پیش روی اصحاب رسانه به تکاپو و رونق اطلاع رسانی می انجامد و نیاز به همکاری روابط عمومی ها در برقراری ارتباط است.

وی ادامه داد: صداقت از ارکان اصلی اطلاع رسانی است که نباید با فعالیت های سلیقه ای و احساسی مانع از خدمت رسانی و اطلاع رسانی شد بلکه باید با رعایت انصاف و صداقت این کار انجام شود.

علی معینی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران  و کرون نیز در این جلسه گفت: تعامل بین ادارات و نهادها و خبرنگاران بیش از بیش مورد انتظار است تا اینکه اطلاع رسانی موثری در بین مردم انجام شود.

وی افزود: خبرنگاران رسانه های ملی و استانی در شهرستان فعالیت دارند و ماهنامه تیران صبا نیز به عنوان یکی از بسترهای اطلاع رسانی نقش موثری در رونق این عرصه داشته است.

کد خبر 314732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.