خسارت قابل‌توجه پرسپولیسی سابق به اصفهانی‌ها

کاپیتان سیاه‌جامگان علاوه بر گلسازی و گلزنی برای این تیم در تقابل با ذوب‌آهن آینده فوتبالی ستاره تیم اصفهانی را هم در معرض تهدید قرار داد.

به گزارش ایمنا، حسین بادامکی با گلی که در آخرین دقیقه دیدار سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن وارد دروازه تیم اصفهانی کرد باعث شد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی از رسیدن به اولین پیروزی فصل بازبمانند و سه امتیاز شیرین بیرون از خانه را با تک‌امتیاز عوض کنند.

بادامکی نه تنها گل دوم سیاه‌جامگان را زد که روی گل اول این تیم به ذوب‌آهن هم نقش داشت و کاری کرد تا علی حمام در بدو ورود به زمین گل به خودی بزند! تنها سه دقیقه قبل از آنکه مدافع لبنانی ذوب‌آهن به اشتباه دروازه خودی را باز کند کاپیتان ۳۵ ساله سیاه‌جامگان در برخورد با قاسم حدادی‌فر یک ضربه کاری هم به این بازیکن وارد کرده بود به گونه‌ای که او دیگر قادر به ادامه بازی نبود. به عبارت دیگر، هافبک سابق پرسپولیس اول حدادی‌فر را مصدوم نمود، در ادامه کاری کرد تا جانشین کاپیتان آسیب‌دیده ذوب‌آهن به محض ورود به زمین گل به خودی بزند و در پایان با گلی که در انتهای مسابقه به ثمر رساند موجب شد تا سبزپوشان اصفهانی با دستان پُر ورزشگاه ثامن را ترک نکنند.

کد خبر 314659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.