از شوک تیمی تا مصیبت فردی

اگر مرتبه قبل مصدومیت قاسم حدادی‌فر به مثابه شوک بزرگی برای ذوب‌آهن محسوب می‌شد این بار پارگی رباط صلیبی این بازیکن بیش از هرچیز آینده فوتبالی خود او را در معرض تهدید جدی قرار داده است.

به گزارش ایمنا، قاسم حدادی‌فر مدت کوتاهی پس از سالگرد مصدومیتش(!) دوباره رباط صلیبی پاره کرد تا بسیاری عمر فوتبالی این هافبک ۳۴ ساله را تمام‌شده تلقی کنند.

مرتبه پیش مصدومیت هافبک خلاق ذوبآهن به مثابه شوکی بزرگ برای این تیم بود. آن زمان سبزپوشان اصفهانی در کسوت مدافع وقتِ عنوان قهرمانی جام حذفی خود را برای شرکت در دیدار سوپرجام آماده می‌کردند و پارگی رباط صلیبی حدادی‌فر آن دیدار نمادین را به طور کامل تحت تأثیر قرار داد.

در غیاب کاپیتان دوم، جوانان ذوب‌آهن کم‌وبیش جای خالی او را در طول فصل پُر کردند به گونه‌ای که حدادی‌فر پس از بهبود مصدومیت هم راهی به ترکیب اصلی پیدا نکرد. با شروع فصل جدید و تغییراتی که روی نیمکت ذوب‌آهن اتفاق افتاد به نظر می‌رسید حدادی‌فر باز هم به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بدل شود اما از بخت بد مصدومیت در همان اولین مسابقه گریبانگریش شد و به او امان نداد تا جایگاهش در ذوب‌آهن را پس بگیرد.

اگر دفعه پیش این سؤال مطرح بود که ذوب‌آهن بدون حدادی‌فر چه کند اکنون این نگرانی وجود دارد که آیا او حریف این مصدومیت جدید خواهد شد؟

کد خبر 314641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.