اهدای بیش از ۲۲ هزار سی سی خون در نطنز

نطنز- رئیس جمعیت هلال احمر نطنز گفت: مردم مومن و نوعدوست نطنز در یک حرکت انسان‌ دوستانه با حضور در جمعیت هلال احمر، ۲۲ هزار و ۵۰۰ سی‌سی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، جمعیت هلال احمر نطنز در مسیر انجام وظایف و اهداف خداپسندانه و انسان دوستانه خود در زمینه حفظ سلامت انسان ها، تسکین آلام بشری و ایجاد روح نوع دوستی، با همکاری واحد سیار انتقال خون کاشان و مشارکت برادران و خواهران داوطلب و اقشار مختلف مردم، طرح «قطره محبت، دریای مهرورزی» را اجرا کرد.

اصغر سلطانی رئیس جمعیت هلال احمر نطنز با اعلام این مطلب  در جمع خبرنگاران گفت: این طرح اهدای خون که با استقبال پرشور مردم مواجه شد صبح امروز در محل جمعیت هلال احمر نطنز برگزار و به علت ظرفیت محدود تنها ۵۰ نفر موفق شدند در این طرح شرکت کرده و خون خود را به نیازمندان اهدا کنند.

وی افزود: مردم مومن و نوعدوست نطنز در یک حرکت انسان‌ دوستانه با حضور در جمعیت هلال احمر، ۲۲ هزار و ۵۰۰ سی‌سی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر یکی از سازمان های عام المنفعه با خدمات داوطلبانه در عرصه اجتماعی است که نمونه بارز فعالیت های خیریه این جمعیت، همکاری با سازمان انتقال خون و مشارکت فعال در اهداء داوطلبانه خون سالم است.

یکی از نکات جالب توجه در اجرای این طرح حضور گروه مهربانی نطنز در محل جمعیت هلال احمر و اهدای خون اعضای این گروه بود/.

کد خبر 314593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.