۳۷درصد مدارس کشور توسط خیران مدرسه‌ساز ساخته شده است

اردستان- رئیس جامعه خیران مدرسه‌ساز کشور گفت: ۳۷درصد مدارس کشور توسط خیران مدرسه‌ساز ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا در شهرستان اردستان، محمدرضا حافظی در جلسه  انتخابات اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز اردستان در فرمانداری بااشاره به اینکه تشکل مجمع خیران مدرسه ساز کشور ۲۱ سال پیش در جوار امام هشتم کار خود را آغاز کرد، گفت:در اولین سال فعالیت خیران ۱۶ میلیارد تومان کمک به این مجمع کردند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور باتوجه به اینکه در سال گذشته ۱۲۰۰ میلیارد تومان خیران برای ساخت مدارس به این مجمع کمک کردند افزود:امروزه ۳۷ درصد مدارس کشور یعنی ۴۰ هزار مدرسه کشور به دست خیرین ساخته شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۶۵۰ هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور فعالیت دارند، افزود: درحال حاضر ۴۵۰ مجامع خیرین مدرسه ساز در کشور تشکیل شده است.
حجت الاسلام دهشیری امام جمعه اردستان نیز در ادامه بااشاره به اینکه امروزه جایگاه علم مدرسه است که باید در ساخت آن پیشگام بود افزود: مدرسه را جدا از مسجد جدا نباید دانست چراکه از هم جدا نیستند وچه بهتر است کسانی که از وضعیت خوبی برخوردار هستند و سرمایه ای که خداوند در اختیارشان گذاشته در این راه انفاق کنند.
در پایان انتخابات اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز اردستان برگزار شد و نادریزدانبخش، رحمت اله بخشایش، محمودرضا مهدوی، علیرضا یگانه، حمیدضا عسگری فرد، منصور عالیشان و ابوالقاسم شفیعی انتخاب شدند. /

کد خبر 314531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.