برگزاری نخستین جشنواره بازی‌های بومی و محلی کشور به میزبانی شاهین‌شهر

نخستین جشنواره بازی‌های بومی و محلی کشور (جام ریاست جمهوری) در شهریورماه به میزبانی شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و به نقل از روابط عمومی هیأت روستایی و عشایری استان، مهدی اسدی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بازی‌های بومی و محلی کشور تحت عنوان جام ریاست جمهوری، اظهار داشت: این رقابت‌ها از اول تا سوم شهریورماه سال جاری به میزبانی شهرستان شاهین‌شهر و با حضور ورزشکاران همه استان‌ها برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این جشنواره ملی به همت معاونت روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری، وزارت ورزش و جوانان و با همکاری فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فرمانداری، شهرداری و دیگر ادارات شهرستان شاهین‌شهر برگزار می‌شود.
رئیس هیئت‌ ورزش روستائی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان به حضور بازیکنان تمامی هیئت‌های استانی در این رقابت‌ها اشاره و بیان‌ کرد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان به مدت سه روز در ورزشگاه ملت شاهین‌شهر برگزار خواهد شد و نزدیک به ۱۵۰۰ ورزشکار از استان‌های کشور در قالب بازیکن، مربی، سرپرست و غیره در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
وی به برنامه‌های جنبی این رویداد ملی اشاره کرد و گفت: در کنار این مسابقات، اجرای موسیقی سنتی زنده با حضور هنرمندان شهرهای مختلف و برپایی غرفه‌هایی برای معرفی و نمایش صنایع‌دستی روستاییان کشور نیز در محل برگزاری مسابقات در نظر گرفته‌ شده است.
اسدی به یکی از جلسات هماهنگی این برنامه اشاره کرد و گفت: پنجشنبه هفته گذشته با حضور پازوکی، مدیر روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری و رمضانی، مشاور معاون رئیس‌جمهور در امور روستایی و مناطق محروم، مدیرکل ورزش استان اصفهان و اعضای هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان جلسه هماهنگی این رقابت‌ها برگزار شد.

کد خبر 314384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.