اجرای نمایشنامه خوانی «دست بالای دست» در صحبت سرای کهن مهر

نمایشنامه خوانی «دست بالای دست» به نویسندگی غلامحسین ساعدی، با کارگردانی محسن میرزایی، عصر امروز در صحبت سرای کهن مهر اجرا می شود.

کارگردان این نمایشنامه خوانی در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: نمایشنامۀ «دست بالای دست» کاری از استاد ساعدی است که مثل اکثر کارهای این نویسنده حول مسائل روانشناختی می‌گردد.
محسن میرزایی تصریح کرد: این نمایشنامه داستان پسری را روایت می کند که از خانه و خانواده بریده و در تنهایی روزگار می گذراند، او تصمیم می‌گیرد شانس خود را برای برگشتن نزد خانواده امتحان کند و به همین خاطر دست به خودکشی ای ساختگی می زند تا خانواده اش نزد او بیایند و وقتی تغییری در احوال خانواده نمی بیند تصمیم می گیرد که...

وی افزود: بنده به همراه امیررضا بایمانی نژاد، مهشاد پهلوان صادق، محمد رمضانی و گلنوش لطفی نقش خوانان این نمایشنامه خوانی هستیم و شیوا سلمانی نیز صحنه خوانی آن را بر عهده دارد.

گفتنی است، پرداخت مبلغ برای تماشای این نمایشنامه خوانی کاملا اختیاری است و کسانی که تمایل دارند مبلغ دلخواهی را پرداخت کنند باید بدانند که کلیۀ درآمد حاصل از این اجرا صرف انجمن خیریۀ ایما برای کمک به کودکان مناطق محروم می شود.

علاقمندان برای دیدن این نمایشنامه خوانی و شرکت در این امر خیر می توانند امروز، ۱۵ مرداد ماه، رأس ساعت ۱۹ به صحبت سرای کهن مهر واقع در ارگ جهان نما، طبقۀ b۱ فاز سوم، واحد ۱۰ مراجعه کنند. /

کد خبر 314239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.