رفتار حسنه مهم ترین رسالت مسئولان در برخورد با مردم است

چادگان - فرماندار چادگان گفت: مسئولان باید با روی باز و گشاده با مردم رفتار کنند.

مهدی اسد پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، با اشاره به اتمام دوره دولت یازدهم و آغاز خدمت دولت دوازدهم، اظهار داشت: رفتار حسنه و خوش خلقی از مهم ترین وظائف مسئولان در برخورد با مردم است.

وی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع عنوان کرد: مسئولان باید با روی باز و گشاده با مردم رفتار کنند و به مشکلات ارباب رجوع گوش فرا داده و در جهت رفع آن ها تمام تلاش خود را بکار گیرند.

فرماندار چادگان با اشاره به نگاه توسعه محور به شهرستان چادگان گفت: هر یک از مسئولان برای انجام وظیفه خود در جایگاهی که هستند یک نوع شیوه مدیریت خاصی را برمی گزینند و در شهرستان چادگان اساس کار بر مبنای توجه به توسعه، عمران وآبادانی است.

وی با قدردانی از تلاش های کارکنان دولت افزود: همه ما باید در جهت خدمت صادقانه به مردم شهر و روستا نهایت تلاش و کوشش را داشته باشیم.

فرماندار چادگان افزود:مسئولانی که از سوی دولت به عنوان خدمتگذار مردم در شهرستان ها منصوب می شوند، وظیفه دارند تا به نحو احسن در جهت رفع مشکلات خدمت رسانی کنند و این همان خواسته مقام معظم رهبری است.

اسد پور تاکید کرد: مسئولان  باید در سایه همدلی، وحدت و تفاهم  در پیشبرد اهداف دولت و برنامه ها بکوشند.

وی در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت:  باید تلاش شود با استفاده از امکانات دولتی، خیران و کارآفرینان برای بهبود یافتگان فرصت‌های شغلی فراهم شود تا افراد بهبودیافته دوباره به سمت مواد گرایش پیدا نکنند.

اسدپور با تاکید بر ضرورت توجه مدیران به موضوع مهم مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری در این حوزه، اضافه کرد: از همه مدیران تقاضا دارم با نگاهی فراتر از بخشنامه‌های اداری و اقدامات معمول به این موضوع توجه کنند و دستورات صریح، کارآمد و قاطعی را برای جبران نقص‌های گذشته صادر کنند.

وی با اشاره به برنامه های اداره بهزیستی شهرستان با بیان این که تا کنون ۴۵ فقره وام درقالب ایجاداشتغال به افراد بهبودیافته ارائه شده است، افزود: درسال جاری نیز ۱۵۰ فقره وام پیش‌بینی شده است که انتظار داریم بهبودیافتگان با دریافت تسهیلات نسبت به ایجاد اشتغال اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های نسبی شهرستان در بخش گردشگری و میراث فرهنگی گفت: در سال گذشته ۶ بناری تاریخی در بخش چنارود شناسایی شد و پس از تشکیل پرونده به ثبت ملی رسید.

وی با بیان این که در سال جاری مرمت این بناها آغاز شده است، افزود: تا پایان شهریور ماه همه  این بناها با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ریال  توسط  میراث فرهنگی شهرستان مرمت و استحکام بخشی خواهد شد.

فرماندار چادگان هم چنین از عملیاتی شدن باغ بانوان شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد. /

کد خبر 314060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.