تازه‌وارد باز هم مدافع قهرمانی را پایین کشید + جدول

تیم تازه به لیگ برتر آمده پارس جنوبی با دومین پیروزی پُرگل خود به مانند هفته اول در پایان رقابت‌های هفته دوم نیز جای پرسپولیس را در صدر جدول گرفت.

به گزارش ایمنا، اتفاقی که در اولین هفته از رقابت‌های لیگ هفدهم افتاد در دومین هفته از این مسابقات هم تکرار شد، به این ترتیب که پارس جنوبی اجازه نداد تا صدرنشینی پرسپولیس بیشتر از یک شبانه‌روز تداوم داشته باشد. قرمزهای تهرانی قدم‌های اول در راه طولانی دفاع از عنوان قهرمانی فصل پیش خود را محکم برداشته‌اند اما فعلاً یک تیم تازه به لیگ برتر آمده با نتایج شگفت‌آوری که در ۲ هفته ابتدایی لیگ گرفته همه معادلات را به هم زده است.

ذوب‌آهن و پدیده نیز با بردهای قاطع و پُرگل خانگی که امشب کسب کردند به بالانشینان ملحق شدند. استقلال خوزستان هم با تک‌امتیاز ارزشمندی که برابر همنام تهرانی‌اش در ورزشگاه آزادی کسب کرد به جمع تیم‌های چهار امتیازی اضافه شد.

دیگر تیم اصفهانی تا به اینجا عملکردی در نقطه مقابل همشهری داشته است. سپاهان که لیگ هفدهم را با تساوی خانگی برابر سایپا آغاز کرد با شکست ویرانگر مقابل پدیده هم هوادارانش را شوکه کرد و هم به رده‌های پایینی جدول سقوط نمود.

کد خبر 313967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.