تنیسور اصفهانی جام قهرمانی مسابقات جایزه بزرگ را به خانه برد

حمیدرضا نداف با غلبه بر حریف خود عنوان قهرمانی مسابقات تنیس جایزه بزرگ را به نام خود ثبت کرد. ‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت های تنیس جایزه بزرگ آقایان برای معرفی نفرات برتر در زمین‌های مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد تا با انجام دیدارهای فینال برترین‌های این مسابقات معرفی شوند.
در فینال بحش انفرادی، حمیدرضا نداف (از اصفهان) با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) محمد بهروز کارگران از فارس را برد و جام قهرمانی را به خانه برد و کارگران نایب قهرمان شد. امیر والا معدنچی و کیارش قائمی نیز به طور مشترک سوم شدند.
به این ترتیب مراسم اختتامیه بازی‌ها با حضور کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون، فرشاد صفتی سرپرست هیأت تنیس استان تهران و رئیس کمیته تیم‌های ملی، امیرحسین موسوی دبیر کمیته داوران، عبدالله زاده مدیر مسابقات و تنیسورهای شرکت کننده و علاقه مندان تنیس برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.
در جدول اصلی بازی‌ها ۶۴ تنیسور از استان‌های تهران، قم، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، سمنان، اصفهان، مازندران، فارس، خوزستان، یزد، قزوین، آذربایجان غربی و کرمان حضور داشتند و برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.
سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشورمان بود و آرمین آزادپور، حسام جعفر بیکی، امیرحسین صالحی، اکبر سربازی و الوند نامجو امر قضاوت را بر عهده داشتند.

کد خبر 313956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.