مسئولان واحزاب برای پیشرفت کشور تعامل داشته باشند

دهاقان- امام جمعه دهاقان گفت:مسئولان واحزاب برای پیشرفت کشور با یکدیگر تعامل وهمکاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ، حجت الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی در خطبه های نماز جمعه دهاقان،اظهار داشت:تنفیذ حکم ریاست جمهوری که دیروز برگزار شد یکی دیگر از صحنه های بزرگ مردم سالاری دینی بود که به نمایش گذاشته شد.

وی عنوان داشت: قانون اساسی جمهوری اسلامی برگرفته از تعالیم اسلام و حاصل خون هزاران شهید و مبارزات مردم در جبهه ها است که مردمسالاری دینی یکی از مهمترین ارکان آن است که به دست ولی فقیه محقق می‌شود.

امام جمعه دهاقان بااشاره به نقش رهبری در جامعه،اذعان داشت:امروزه مجاری امور به دست این بزرگوار جاری می شود واعتبار دین نیز بسته به فعالیت ریاست جمهوری است که امیدواریم هم رییس جمهور این مساله را قدربداند وهم مردم ،مسئولان واحزاب نیز به مسائل پی ببرند.

خطیب نماز جمعه دهاقان با اشاره به فرموده های رهبری در روز گذشته،تصریح کرد:مهم ترین مطلب راهبردی رهبری پرداختن به مشکلات مردم،عدالت وتوجه به اقتصاد مقاومتی که به یک نقطه قتابل قبول برسد، است.

حجت الاسلام رضوانی با اشاره به تعاملات گسترده ایران با کشور های دنیا،بیان داشت:امروزه ما در گفت و شنودها و مذاکرات در عرصه های بین الملل شرکت داریم اما بزرگترین دشمن ما آمریکاست که باید با پشتوانه مردم و تقویت اقتصاد مقاومتی دربرابر آن ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه «ثابت شده است هزینه تسلیم گران تر از مقاومت است»،گفت:مسئولان،احزاب ومردم باید دست به دست هم دهند تا برای پیشرفت کشور قدم برداشته شود.

امام جمعه دهاقان بااشاره به میلاد حضرت امام رضا(ع)،گفت:شرط"لااله الی الله"که انسان رااز عذاب الهی در امان نگه میدارد این است که شیعه دوازده امامی باشیم .

حجت الاسلام رضوانی افزود:وقتی امام هشتم شیعیان چشم به جهان گشود دربرابر خدا سجده کرد وفضیلت های زیادی دارند.                                          

کد خبر 313918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.