حل مشکلات شهری با استفاده از فناوری های نوین

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: کلانشهرهایی همچون اصفهان نیاز دارند برای حل مشکلات شهری از فناوری های نوین استفاده و فناوری های جدید را در راهکارهای خود لحاظ کنند.

احمدرضا مصور در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: کلانشهرهایی همچون اصفهان نیاز دارند متناسب با رشد و توسعه شهری خود از تکنولوژی و فناوری های جدید استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به بزرگتر شدن روز به روز ظرفیت شهرها و بالتبع آن خاص تر شدن مشکلات آنها، رفع دغدغه های شهری راه حل های خاص خود را می طلبد، از این رو در شهرهایی مثل اصفهان که در صدد تغییرات مفید بوده اند لازم دارند فناوری های جدید را در راهکارهای خود لحاظ کرده و در حل مشکلات شهری از فناوری های نوین استفاده کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: اولین نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین شهری علیرغم داشتن نخستین تجربه در برگزاری چنین نمایشگاهی، اقدامات مفیدی انجام داد که امیدواریم در جشنواره ها و نمایشگاههای بعدی قوی تر عمل شود.

وی تاکید کرد: ارتباط چهره به چهره کارآفرینان و فن آوران با مدیران اجرایی باید قوی تر شود.

مصور حضور شرکت های صاحب فن در اولین نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین شهری را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: مدیران ما باید بدانند سراغ چه کسی بروند تا ارتباط واقعی برقرار شود.

کد خبر 313902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.