توانمندیهای علمی اصفهان به شهرهای دیگر هم سرایت کند/ ایده های مطلوب شهرداری در مبحث علم

مدیر بنیاد علمی اکو گفت: توانمندیهای علمی شهر اصفهان باید به شهرهای دیگر ایران هم سرایت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پروفسور سومرو در آیین افتتاحیه نمایشگاه و جشنواره فناورهای نوین شهری پس از سلام و تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: بسیار خرسندم که اولین ملاقاتم را با شهردار اصفهان برای بررسی چگونگی استفاده از علم و تکنولوژی برای تامین امنیت و رفاه شهروندان داشتم.

وی افزود: شهردار اصفهان ایده های خوبی دارد و برای تحقق این ایده ها نیاز به ایده است و فکر می کنم، آقای نیلفروشان قدرت رهبری خوبی در گردآوری سهام داران دارند.

مدیر بنیاد علمی اکو با اشاره به قول خود به شهردار اصفهان مبنی بر بازدید از خانه ریاضی شهر اصفهان گفت: من با بازدید از این خانه تحت تاثیر قرار گرفتم و با شهردار اصفهان صمیمانه کار خواهیم کرد و توانمندیهای علمی شهر اصفهان باید به شهرهای دیگر ایران هم سرایت کند.

وی گفت: بنیاد علمی اکو یک شرکت دولتی متشکل از ۱۰ شرکت است که دبیرخانه آن در تهران و دبیرخانه اصلی آن در پاکستان است و روابط بین آن کشوها و ایران تا به حال برقرار بوده و برنامه های مختلفی را سازماندهی کرده است.

بنیاد علمی اکو خاطرنشان کرد: این همکاری به منظور توسعه علم و فناوری است و سعی داریم در سطوح بالاتری باهم کار کنیم تا نسل های بعدی از امکانات بهتری برای زندگی برخوردار باشند.

وی با اشاره به اهمیت تحصیلات ابتدایی گفت: اهمیت دادن به علوم ابتدایی باعث می شود تا از پایه متخصص های خوبی پرورش یابند و نسل آینده ما با این کار انسان های موفق تری نسبت به ما خواهند بود.

سومرو اظهارکرد: به عنوان بخشی از شبکه جهانی پیشرفت برنامه راتحت عنوان آینده تمدن ارتقا می دهیم.

کد خبر 313892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.